اظهارنظر جالب مدیرورزشی پی‌اس‌جی درباره امباپه

اظهارنظر جالب مدیرورزشی پی‌اس‌جی درباره امباپه

پایگاه خبری فوتبالی - لوئیز کمپوس مدیر ورزشی پاریسن ژرمن ادعا می کند کیلیان امباپه می تواند به بازیکن بهتری تبدیل شود و سطح بازی‌اش را افزایش دهد. 

به گزارش فوتبالی، روز شنبه در جریان پیروزی چهار بر دو پاریسن ژرمن مقابل نانت، امباپه دویست و یکمین گلش را برای پاریس به ثمر رساند و با عبور از ادینسون کاوانی، به بهترین گلزن تاریخ پی‌اس‌جی تبدیل شد. بعد از بازی از کیلیان امباپه بابت رسیدن به این رکورد، تقدیر شد. 

به نقل از سایت گل، لوئیز کمپوس درباره امباپه به تله‌فوت گفت: "من از او می خواهم تا خودش را به سطح بهترین بازیکنان تاریخ برساند، چون به نظرم می تواند بهتر از این‌ها شود. فکر می کنم زمانی که 25 یا 26 ساله شود، می تواند به اوج دوران حرفه‌ای خود برسد. فقط باید به تمرین کردن و تلاش کردن ادامه دهد و با استانداردهای خودش جلو رود. امباپه پتانسیل و استعداد بی نظیری دارد که کمتر بازیکنانی در طول تاریخ از آن برخوردار بوده‌اند. هیچ چیزی نباید جلوی پیشرفت او را بگیرد."

امباپه در ادینسون کاوانی را پشت سر گذاشت که با 54 بازی کمتر نسبت به مهاجم اروگوئه‌ای، توانست به رکورد 201 گل برسد. بازی بعدی پاریسن ژرمن، چهارشنبه شب در مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپاست.

4416