واکنش سریع عباس‌زاده به اولتیماتوم خمز!

واکنش سریع عباس‌زاده به اولتیماتوم خمز!

پایگاه خبری فوتبالی - محمد عباس‌زاده با به ثمر رساندن دو گل مقابل پرسپولیس واکنش سریعی به صحبت‌های پاکو خمز داشت.

به گزارش فوتبالی، شاید تنها تراکتوری برنده در ورزشگاه خالی از تماشاگر تبریز محمد عباس‌زاده مهاجم قائمشهری تی‌تی‌ها باشد. مهاجمی‌ که بارها و به طرق مختلف به هر آنکه فکر کرده او تمام شده، به نحو احسن اثبات کرده که سخت در اشتباه است.

مهاجم قائمشهری که ابتدای لیگ برتر با یورگن لوکادیا دوئل جذابی برای قرار گرفتن در صدر جدول آقای گلی داشت، پس از جدایی این مهاجم هلندی به یکباره آرام گرفت. البته نباید از مصدومیتی که گریبان عباس‌زاده را هم گرفت به سادگی گذشت ولی به هرحال مهاجم موردعلاقه تی‌تی‌ها پس از بازی نفت مسجدسلیمان چیزی حدود ۵ ماه بود که پایش به گلزنی باز نشده بود تا رقبای دیگر کم‌کم گل زده و گوی سبقت را از وی بربایند.

اتفاقی که حتی منجر به از دست رفتن جایگاه ثابت این مهاجم زهردار در ترکیب تراکتور نیز شد. پاکو خمز در بازی مقابل صنعت نفت درحالی که عباس‌زاده آماده را در اختیار داشت، تصمیم گرفت وی را نیمکت‌نشین کرده و از رضا اسدی در پیکان خط حمله تیمش استفاده کند. موضوعی که باعث شد تا خبرنگاران تبریزی پیش از بازی برابر پرسپولیس از سرمربی اسپانیایی دلیلش را پرس‌وجو کنند که البته پاسخ پاکو قابل توجه بود.

خمز ضمن اشاره به این موضوع که عباس‌زاده را یکی از سه مهاجم برتر ایران در ضربات آخر می‌داند، اشاره کرد که انتخاب اول وی رضا اسدی است. پاکو حتی پا را فراتر گذاشت و مدعی شد اگر عباس‌زاده را به جای اسدی در ترکیب قرار دهد، خبرنگاران در نشست خبری بعدی در این رابطه سوال خواهند کرد و گفت که مهاجم قائمشهری باید در دقایقی که به بازی گرفته می‌شود، توانایی‌های خود را به وی نشان دهد.

اما ۲۴ ساعت از صحبت‌های صریح مرد اسپانیایی نگذشته بود که عباس‌زاده به خوبی پاسخ پاکو را در زمین و مقابل یکی از قدرتمندترین تیم‌های لیگ برتر داد. درحالی که تراکتور با دو گل از رقیب سفیدپوش خود عقب بود، مهاجم مازنی به میدان آمده، دو گل زد و با پشتک وارو و بوسیدن لوگوی تراکتور و نشان دادن قلب با دست، خود را در قلب پرشورها و حتی پاکو خمز نیز جا کرد تا سرمربی تراکتور در نشست خبری بعد از بازی در پاسخ به خبرنگاری که از وی پرسیده بود آیا عباس‌زاده توانست وی را قانع کند، گفت که برای مهاجم تیم خود خوشحال است.

هم‌چنین مهاجم قائمشهری با این دو گل شمار گل‌های این فصل خود را به عدد ۸ رساند تا همراه با هم‌تیمی خود رضا اسدی و البته شهریار مغانلو در صدر جدول گلزنان جای گیرد. البته این گل‌ها برای عباس‌زاده طعم دلچسب دیگری هم داشت چرا که تعداد گل‌های لیگ برتری وی را به عدد ۲۸ رسانده تا این مهاجم به دومین گلزن برتر تاریخ لیگ برتری تراکتور تبدیل شود و حالا با پشت سر گذاشتن لوسیانو ادینیو گلزن قهار برزیلی، فقط محمد ابراهیمی را با سه گل زده بیشتر، بالای سر خود ببیند.

1997