ستاره جدید لیورپول پس از درخشش مقابل منچستریونایتد: تشنه پیروزی بودیم

ستاره جدید لیورپول پس از درخشش مقابل منچستریونایتد: تشنه پیروزی بودیم

پایگاه خبری فوتبالی - کودی گاکپو مهاجم هلندی می گوید که لیورپول تشنه کسب 3 امتیاز برابر منچستریونایتد،اما هیچ وقت تصور نمی کرد که با نتیجه هفت بر صفر به پیروزی برسند. 

به گزارش فوتبالی، یک شنبه شب تیم‌های لیورپول و منچستریونایتد در آنفیلد مقابل هم صف آرایی کردند. در نیمه اول شاهد بازی نزدیکی بودیم تا اینکه کودی گاکپو قفل دروازه دخیا را گشود، اما در نیمه دوم، قرمزهای بندر مرسی ساید، دست به آتش بازی زدند و 6 گل دیگر به ثمر رساندند تا شب تلخی برای برای شیاطین سرخ رقم بزنند. 

به نقل از سایت اتلتیک، کودی گاکپو که در چند وقت اخیر، عملکردی تحسین برانگیز در خط حمله تیم یورگن کلوپ داشته، بعد از پایان بازی گفت: "ما مصمم بودیم و اشتیاق فراوانی برای زدن گل‌های بیشتر داشتیم. به پرس کردن ادامه دادیم و اگر موقعیتی پیش می‌آمد، آن را تبدیل به گل می کردیم. موقعیت‌های فراوانی خلق کردیم و هرکسی شانسش را در مقابل دروازه منچستر امتحان کرد. زدن هفت گل مقابل منچستریونایتد، حس بی نظیری دارد."

"افراد زیادی درباره تاریخ این بازی به من گفته بودند و می دانستم که دیداری بسیار مهم و حیاتی برای باشگاه و هواداران است. انگیزه چند برابری برای این بازی داشتیم و خوشحالم که توانستیم در بالاترین سطح خودمان بازی کنیم."

4416