کاپیتان منچستریونایتد بعد از 7تایی شدن مقابل لیورپول: در حد خودمان نبودیم

کاپیتان منچستریونایتد بعد از 7تایی شدن مقابل لیورپول: در حد خودمان نبودیم

پایگاه خبری فوتبالی - برونو فرناندز کاپیتان پرتغالی اعتراف کرد که منچستریونایتد در دیدار با لیورپول، اصلاً در حد و اندازه‌های خودش نبود. 

به گزارش فوتبالی، شب گذشته تیم‌های لیورپول و منچستریونایتد از سری رقابت‌های لیگ برتر انگلیس استادیوم آنفیلد به مصاف هم رفتند که در نهایت، لیورپول با نتیجه عجیب و غریب هفت بر صفر، منچستریونایتد را تحقیر کرد. داروین نونیر (2 بار)، کودی گاکپو (2 بار)، محمد صلاح (2 بار) و روبرتو فیرمینو گلزنان قرمزهای بندرمرسی ساید بودند. شیاطین سرخ پس از رقابت‌های جام جهانی، فقط یک شکست مقابل آرسنال تجربه کرده بودند و کاملاً روزهای بسیار خوبی را سپری می کردند، اما باید دید که واکنش آن‌ها به این شکست تحقیر آمیز چه خواهد بود. 

به نقل از سایت The Athletic، برونو فرناندز کاپیتان یونایتد که یکی از بازیکنان ضعیف در آنفیلد بود، راجع به این بازی گفت: "اصلاً در حد و اندازه‌های خودمان نبودیم، به خاطر همین چیزی از این بازی عایدمان نشد. نیمه اول، واقعا عملکرد خوبی داشتیم. بازی را کنترل کردیم و موقعیت های زیادی ساختیم، اما در نهایت، لیورپول یک گل زد. سپس در نیمه دوم گل‌های زیادی به خاطر اشتباهات فردی خودمان خوردیم. باید می دانستیم که لیورپول از این بازی چه می خواهد و آن را کنترل می کردیم."

4416