زمان و مکان جدید بازی دوستانه روسیه – عراق/ دیدار روسیه با ایران در تهران پیش از دیدار با عراق

زمان و مکان جدید بازی دوستانه روسیه – عراق/ دیدار روسیه با ایران در تهران پیش از دیدار با عراق

پایگاه خبری فوتبالی- در حالیکه قرار بود تیم ملی فوتبال عراق در ششم فروردین 1402 با تیم ملی فوتبال ایران، یک بازی دوستانه برگزار کند، اما فدراسیون فوتبال این کشور برنامه بازی دوستانه با ایران را تغییر دادند.

به گزارش فوتبالی، فدراسیون فوتبال روسیه که قرار است روز سوم فروردین ماه 1402، تیم ملی روسیه را به مصاف ایران در تهران بفرستد، برنامه بازی دوستانه اش با عراق را با زمان و مکان اعلام کرده است. این برنامه البته جدید است و به روز رسانی شده و قرار است تیم ملی فوتبال روسیه به جای سوچی، در سن پترزبورگ، میزبان تیم ملی فوتبال عراق باشد.

البته عراقی ها از همان اول فروردین به روسیه می روند و در این کشور اردو می زنند. در برنامه اولیه قرار بود تیم ملی روسیه و عراق روز هفتم فروردین 1402 به مصاف هم بروند اما بازی با عراق یک روز جلو افتاده و به جای هفتم فروردین، ششم فروردین 1402 برگزار خواهد شد. ظاهر علت تغییر زمان و البته مکان برگزاری این بازی دوستانه هم تلاش برای حضور بیشتر تماشاگران در یک روز تعطیل (یکشنبه) بوده است و اینکه اهالی سن پترزبورگ، فوتبالی تر از اهالی سوچی هستند.

همانطور که گفته شد، اردوی تیم ملی فوتبال عراق در روسیه برای این بازی دوستانه از روز اول فروردین شروع خواهد شد و تا هفتم فروردین ماه 1402 در روسیه ادامه خواهد داشت.

باید دید بازی اول دوستانه عراق در روسیه مقابل کدام تیم خواهد بود. 

 ۱۹۷۹