فریاد واران بر سر هم‌تیمی‌ها برای عذرخواهی از هواداران منچستریونایتد

فریاد واران بر سر هم‌تیمی‌ها برای عذرخواهی از هواداران منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته بیست و ششم از رقابت های لیگ برتر انگلیس، منچستر یونایتد و لیورپول در ورزشگاه آنفیلد به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی لیورپول موفق شد با نتیجه هفت بر صفر به پیروزی برسد و شیاطین سرخ متحمل یک شکست بسیار سنگین شدند.

به گزارش فوتبالی، پس از این که سوت پایان بازی به صدا در آمد بازیکنان منچستر یونایتد راهی رختکن شدند و بسیار نا امید و ناراحت بودند اما در این میان رافائل واران بر سر هم‌تیمی های خود فریاد می زد که داخل ورزشگاه بمانند و از هواداران منچستر یونایتد که به ورزشگاه آنفیلد آمده اند، عذر خواهی کنند. در این زمان نصف بازیکنان منچستر یونایتد راهی رختکن شده بودند و تعداد کمتری از بازیکنان داخل ورزشگاه بودند و آن ها هم به سوی رختکن می رفتند.

رافائل واران به طور کلی در این فصل عملکرد خوبی داشته است اما در بازی منچستر یونایتد مقابل لیورپول، به عنوان یک مدافع اصلا عملکرد خوبی نداشت و می توان گفت یکی از عوامل هفت تایی شدن شیاطین سرخ بود. او به همین دلیل پس از پایان بازی احساس مسئولیت می کرد و از هم تیمی هایش می خواست که از هواداران منچستر یونایتد عذرخواهی کنند.

1470