تاوارس: بازی با مس رفسنجان ناامیدم کرد/ امروز ضعیف‌ترین داور را دیدم

تاوارس: بازی با مس رفسنجان ناامیدم کرد/ امروز ضعیف‌ترین داور را دیدم

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: از بازی امروز با مس رفسنجان خیلی ناامید شدم.

به گزارش فوتبالی، ادسون تاوارس پس از شکست 4 بر صفر نفت آبادان مقابل مس رفسنجان در هفته بیست و دوم لیگ برتر، اظهار داشت: از بازی امروز خیلی ناامید شدم. هر کاری از دست من برآمد، برای تیم انجام دادم. از زمانیکه به صنعت نفت آمدم، 3-2 بار سیستم را تغییر داده و مرتب بازیکنان را تغییر می‌دهم. بازیکنان زیادی عوض کردم. با کادرفنی‌ام صحبت کرده و اگر از بیرون کسی مشاوره می‌داد، آن‌ها را می‌شنیدم و نظارت‌شان را انجام می‌دادیم. متاسفانه تاکنون نتایج باب میل ما نبوده و خیلی درمورد بازیکنان خارجی هم خوش‌شانس نبودیم.

وی ادامه داد: اگر بخواهیم در لیگ برتر بمانیم باید تا روز آخر بجنگیم ولی وقتی باشگاهی مثل مس رفسنجان را با تمام امکانات سخت‌افزاری و  نرم‌افزاری می‌بینید، سخت است بخواهید 2 تیم را با هم مقایسه کنید. 2 پنالتی در یک بازی خیلی طبیعی نیست. در واقع در بحث داوری هم 10 امتیاز را از دست داده‌ایم اما این بهانه نیست و باید تا لحظه آخر بجنگیم.

سرمربی نفت آبادان درخصوص اینکه آیا منظور خاصی از گفتن جمله طبیعی نبودن 2 پنالتی در یک بازی دارد، گفت: هیچ وقت از داور انتقاد نمی‌کنم اما درمورد پنالتی اول باید بگویم بازیکن پشت به توپ بود و می‌دوید. از پشت شوت کردند و توپ به دستش خورد. هیچ دیدی نسبت به توپ نداشت. قانون در این موارد خیلی واضح و شفاف است. بازیکن باید رو به توپ باشد. در این حالت دستان و بازوهایش نباید باز باشد و باید بسته بماند.

تاوارس تاکید کرد: نکته دوم این است مسیر ایستادن داور در قطب صحنه بود. واضح می‌توانید ببینید او در آن صحنه دید خوبی نداشت اما پس از اعتراض بازیکنان مس رفسنجان، با مکث کردن پنالتی گرفت. درمورد پنالتی دوم هم باید بگویم دروازه‌بان خود را کامل می‌شناسم  و اطمینان دارم هیچ تماسی با بازیکن حریف نداشت. داور امروز را از لحاظ فنی خیلی ضعیف دیدم. از لحاظ فیزیکی و بدنی نیز بدترین داوری بود که تا امروز دیده بودم. هیچ موقع به صحنه‌‌ها و توپ نزدیم نبود.

وی درخصوص اینکه آیا از امکانات باشگاه صنعت نفت ناراضی است، گفت: نگفتم امکانات صنعت نفت خیلی بد و مس رفسنجان خیلی خوب است. منظور من این بود مس خودش را آماده می‌کند تا در 5-4 سال آینده برای قهرمانی بجنگد.

2636