اعتراف ستاره لیورپول درباره قهرمانی منچستریونایتد در جام اتحادیه: سوختم!

اعتراف ستاره لیورپول درباره قهرمانی منچستریونایتد در جام اتحادیه: سوختم!

پایگاه خبری فوتبالی - ترنت الکساندر آرنولد مدافع انگلیسی لیورپول فاش کرد که طاقت دیدن قهرمانی منچستریونایتد در جام اتحادیه را نداشته است. 

به گزارش فوتبالی، یک شنبه شب (امشب) از ساعت 20 به وقت تهران، تیم‌های لیورپول و منچستریونایتد در استادیوم آنفیلد مقابل هم صف آرایی خواهند کرد. منچستریونایتد در حالی پا به میدان خواهد گذاشت که هفته گذشته موفق به کسب پیروزی در فینال جام اتحادیه مقابل نیوکاسل شدند و توانستند بعد از 6 سال ناکامی، بالاخره طعم فتح جام را بچشند. 

به نقل از سایت گل، فولبک قرمزهای بندرمرسی ساید در مصاحبه‌ای با The Telegraph گفت: "من بازی را دیدم، اما لحظه‌ای که قرار بود جام را به یونایتد بدهند، تلویزیون را خاموش کردم. فکر کردم که به هیچ عنوان نمی توانم دیدن این صحنه را تحمل کنم. از اینکه یونایتد جام را بالای سر برد، سوختم! بله، کاملاً سوختم. این نشان می دهد که فوتبال چه قدر سریع عوض می شود. به آرسنال نگاه کنید. در پایان فصل گذشته همه داشتند درباره آن‌ها که چطور نتوانستند سهمیه لیگ قهرمانان کسب کنند، حرف می زدند و حالا به یک باره، آن‌ها در رقابت برای قهرمانی در لیگ برتر هستند."

"می توانم بگویم که در فوتبال، تغییرات یک شبه رخ می دهند. وضعیت منچستریونایتد نیز در مقایسه با سال گذشته همین است. حتی در شروع فصل نیز، آن‌ها به برنتفورد باختند و اصلاً اوضاع مناسبی نداشتند."

4416