عکس؛ کیک ویژه شیرینی‌پزی ایتالیایی برای دروازه‌بان مکزیکی

عکس؛ کیک ویژه شیرینی‌پزی ایتالیایی برای دروازه‌بان مکزیکی

پایگاه خبری فوتبالی - گیلرمو اوچوا دروازه بان مکزیکی خیلی سریع توانسته در میان هواداران تیم سالرنیتانا در لیگ ایتالیا محبوب شود و یکی از شیرینی پزی های معروف ایتالیا هم این موضوع را ثابت کرده است.

به گزارش فوتبالی، اوچوا توانسته جایگاه خود را در میان هواداران سالرنیتانا پیدا کند و حالا با یک کیک ویژه مورد تجلیل قرار گرفته است. شیرینی پزی "آرینزو" که در سالرنیتنا بسیار محبوب است، کیکی را برای ادای احترام به دروازه بان مکزیکی طراحی کرده است. در این کیک از رنگ لباس سالرنیتانا و اسم و شماره اوچوا استفاده شده است. از سویی روی کیک نیز طوری طراحی شده که یادآور موهای فرفری اوچوا باشد. این دروازه بان مکزیکی در زمستان راهی سری آ شده که به نظر می رسد که خیلی زود در میان هواداران محبوب شده است.

دروازه بان 37 ساله مکزیکی در هفت بازی و 630 دقیقه در سالرنیتانا هفده گل دریافت کرده و فقط یک کلین شیت داشته است. تیم ایتالیایی سخت تلاش می کند تا برای یک فصل دیگر در سری آ حضور داشته باشد که برای دستیابی به هدفشان با تمام قوا خواهند جنگید.سالرنیتانا تا پیش از بازی های این هفته، در 24 بازی خود 24 امتیاز داشت و شش امتیاز تا منطقه سقوط فاصله داشت. 

4125