عباس‌زاده علیه رکورد خیره‌کننده بیرانوند

عباس‌زاده علیه رکورد خیره‌کننده بیرانوند

 پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم تراکتور بعد از هفته‌های طولانی، با گلزنی آشتی کرد. 

 به گزارش فوتبالی، محمد عباس‌زاده نخستین بازیکن لیگ بیست و دوم بود که به 6 گل زده رسید اما یک مصدومیت بدموقع، او را از شرایط خوبش دور کرد. او هفته‌های طولانی در گلزنی ناکام بود تا اینکه طلسم او جلوی پرسپولیس شکسته شد.

عباس‌زاده که دقیقه 54 جانشین خایمه گومز شده بود، دو بار قفل دروازه پرسپولیس را فروریخت تا تعویض طلایی خمز باشد. او می‌توانست مرد اول این بازی باشد اما گل وحدت حنانوف در وقتهای تلف شده، کل برنامه‌های و تراکتور را به هم زد.

نکته جالب اینکه یکی از گلهای عباس‌زاده از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید تا تیم پاکو خمز – که دیروز درباره پنالتی نگرفتن برای تیمش در این فصل صحبت کرده بود – برای اولین بار در این فصل صاحب ضربه پنالتی شود. 

مهاجم تراکتور در شرایطی پنالتی‌ خود را تبدیل به گل کرد که بیرانوند آمار بی‌نظیر در مهار پنالتی‌های این فصل به ثبت رسانده بود. پس از آنکه نخستین گل خورده پرسپولیس در لیگ بیست و دوم را داریوش شجاعیان، بازیکن هوادار از روی نقطه پنالتی زد، بیرانوند هرگز در پنالتی‌های جریان مسابقه گل دیگری نخورده بود. 

 بیرو که هفته قبل پنالتی بازیکن نفت مسجد را سیو و زمینه‌ساز برد سه امتیازی و بی‌دردسر خانگی تیمش شده بود، این بار نتوانست مقابل عباس‌زاده ایستادگی کند تا مهاجم تراکتور - که بعد از هت‌تریک جلوی نفت مسجدسلیمان در هفته نهم دیگر موفق به گلزنی نشده بود - دبل کند و در کنار رضا اسدی، در صدر جدول گلزنان لیگ قرار بگیرد.

 

2509