واکنش شهردار روساریو به تیراندازی به فروشگاه خانوادگی همسر مسی

واکنش شهردار روساریو به تیراندازی به فروشگاه خانوادگی همسر مسی

پایگاه خبری فوتبالی - پابلو خاوکین شهردار روساریو به حمله به سوپرمارکت خانواده آنتونلا روکوتزو همسر لیونل مسی واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، گروهی با شلیک شبانه چهارده گلوله به فروشگاه خانواده مسی، ستاره آرژانتینی را تهدید کردند. آنها در پیام خود نوشته بودند:"مسی منتظرت هستیم. خاوکین (شهردار) هم قاچاقچی مواد مخدر است و از تو مراقبت نخواهد کرد."

خاوکین اعتقاد دارد که این تیراندازی ارتباطی به باندهای قاچاق مواد مخدر ندارد. وی اظهار داشت:"این احتمال که تیراندازی به باندهای مجرمانه ربط داشته باشد را رد نمی کنم اما از نظر من، مشخصه های چنین حمله ای لزوما ربطی به باندها ندارند بلکه ممکن است که توسط برخی ماموران امنیتی انجام شده باشند. این حمله فراتر از تلاش برای بر هم زدن نظم عمومی بوده است. آنها با استفاده از اسم مسی می خواستند که این ماجرا بازتاب جهانی داشته باشد و از طرفی درخواست پول نکرده اند و این مسئله برای من کمی عجیب است."

خاوکین گفت که بررسی دوربین های امنیتی نشان می دهد که مهاجمان، دستان خود را با دستکش پوشانده اند و صورت خود را مخفی کرده اند و جرم آنها شباهتی به رفتارهای گروه های مجرم در شهر روساریو ندارد.  شهردار روساریو افزود:" این اقدام علیه مسی یا خانواده روکوتزو نبوده چرا که قبل یا بعدش هیچ تماسی گرفته نشده و هیچ پولی درخواست نکرده اند. ممکن است که این اقدام از جانب برخی ماموران پلیس باشد که با برخی تغییرات در بدنه این سازمان، مخالف هستند."

4125