اقدام زیبای رونالدو: ارسال چادر، غذا و پتو برای زلزله‌زدگان ترکیه و سوریه

اقدام زیبای رونالدو: ارسال چادر، غذا و پتو برای زلزله‌زدگان ترکیه و سوریه

By: Samira Rostami

Date: 4/3/2023

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی النصر در اقدامی تحسین برانگیز هواپیمایی مملو از اقلام مورد نیاز زلزله زدگان را برای کمک به زلزله زدگان سوریه و ترکیه ارسال کرده است.

به گزارش فوتبالی، رونالدو از زلزله ناگوار در سوریه و ترکیه که به مرگ بیش از 50 هزار نفر منجر شد، بسیار ناراحت است و به همین خاطر این ستاره پرتغالی بسته های کمک به نیازمندان را در اختیار زلزله زدگان سوریه و ترکیه قرار داده است. ستاره سابق منچستریونایتد از این حجم از مرگ هواداران بسیار ناراحت است چرا که تصور می کند که زندگی مردم به شدت آسیب دیده است.  ستاره پرتغالی اقلامی نظیر چادر، بسته های غذا، بالش، پتو، تختخوب، غذای بچه، شیر و لوازم پزشکی را برای کمک به مردم سوریه و ترکیه ارسال کرده است. امید می رود که اقدام رونالدو باعث شود تا بقیه شخصیت های ورزشی نیز در روزها و هفته های آینده برای کمک به مردم زلزله زده دست به کار شوند.

رونالدو روز گذشته با پسربچه جوان سوریه ای گفتگو کرد که به او گفت که رویایش ملاقات با ستاره سابق رئال مادرید بوده است. البته این اولین باری نیست که رونالدو چنین اقدامات  انساندوستانه ای انجام می دهد. رونالدو سابقه پرداخت 83 هزار دلار برای جراحی مغزی یک کودک را دارد و 165 هزار دلار به مرکز خیریه کمک به کودکان سرطانی در پرتغال پرداخته بود. این مهاجم با بنیاد های خیریه "نجات کودکان" و "دیدگاهی به روی دنیا" همکاری می کند و در دوران اوج شیوع کرونا نیز یک میلیون پوند برای کمک به بیمارستان ها پرداخته بود.

4125