مورایس فرصت کاتاتو را تمدید نکرد

مورایس فرصت کاتاتو را تمدید نکرد

 پایگاه خبری فوتبالی- ژوزه مورایس ترکیب تیمش برای بازی با هوادار را با دو تغییر عجیب نوشته است.

 به گزارش فوتبالی، اگر چه بیشتر نفرات سپاهان نسبت به مصاف‌های اخیرشان ثابت مانده اما مورایس در دو پست الهامی را سوپرایز کرده است.

 ژوزه که در چند بازی اخیر با دو مهاجم تیمش را می‌چید، این مسابقه هم روند قبلی را حفظ کرده اما یکی از فورواردها را تغییر داده است. کاتاتو که در زمستان به جمع طلایی‌پوش‌ها پیوست، در دو مسابقه قبلی یکی از دو مهاجم اصلی سپاهان را تشکیل می‌داد. البته پیش از این هم مهاجم برزیلی به عنوان یار تعویضی به میدان می‌آمد که علیرغم داشتن موقعیت‌های بسیار تا این لحظه پایش به گلزنی باز نشده است.

 حالا در دیدار با هوادار، مورایس دوباره کاتاتو را به نیمکت برگردانده تا پاس از مدت‌ها الویس کامسوبا فیکس شود. احتمالا عملکرد امروز کامسوبا تاثیر مستقیمی روی انتخاب سرمربی پرتغالی برای بازی سرنوشت‌ساز هفته آینده داشته باشد و چنانچه بدرخشد، ممکن مورایس قید خرید زمستانی‌اش را بزند.

نکته عجیب دیگر ترکیب سپاهان برای این مسابقه، نیمکت‌نشینی امید نورافکن است که هفته‌ها بی‌رقیب فیکس ترکیب مورایس بود. البته نورافکن اوایل فصل هم یک خط عقب‌تر بازی می‌کرد و نیمکت‌نشین میلاد زکی‌پور شده بود.

با این حال این بازیکن، از زمان حضورش در نقش وینگر بیشتر مسابقات را در ترکیب ابتدایی قرار داشت و خروجش از لیست یازده‌نفره مورایس، قابل توجه است.

 

2509