رفتنم به رئال مادرید اشتباه بود

رفتنم به رئال مادرید اشتباه بود

پایگاه خبری فوتبالی - لوکا یوویچ مهاجم حال حاضر فیورنتینا و سابق رئال مادرید درباره روزهایش در سانتیاگو برنابئو سخن گفت. 

به گزارش فوتبالی، لوکا یوویچ بیست و پنج ساله، در فصل 2018/19 آن قدر در لباس آینتراخت فرانکفورت در بوندسلیگا خوش درخشید که توجه باشگاه بسیاری را به خود جلب کرد. او در آن فصل 27 گل زد و 7 پاس گل داد و در نهایت با مبلغ سنگین 60 میلیون یورو به رئال مادرید پیوست. اما یوویچ در اسپانیا اصلاً موفق نبود. یوویچ در فصل اول حضورش در رئال مادرید، فقط دو گل به ثمر رساند و در آن زمان، کریم بنزما در حال اوج گیری بود و شرایط برای یوویچ سخت تر از همیشه شد. 

حالا یوویچ در گفت و گویی با ریپابلیکا و کالچو مرکاتو گفت: "همه چیز از ابتدا مسیر اشتباهی رفت. من خیلی زود از آینتراخت رفتم. فقط بعد از یک فصل خوبی که داشتم از آلمان خارج شدم. همه نگاه ها روی من بود، اما برای انسان 21 ساله، این کمی زیاد بود. نتوانستم در بزرگ‌ترین باشگاه جهان جا بیافتم. دائماً مصدوم شدم، کرونا گرفتم و فشارهای زیادی روی من بود. در کل تجربه خوبی کسب نکردم."

یوویچ سپس از اسپانیا به ایتالیا رفت تا در تیم فیورنتینا توپ بزند. اگرچه مادرید او را به صورت دائمی فروخت، اما قرار است تا تمام دستمزد دو فصل اولش را در ویولا پرداخت کند. 

4416