جزییات برگزاری مراسم تقدیر از بهترین های پزشکی فوتبال آسیا/ ترافیک جوایز برای پزشکان ایرانی

جزییات برگزاری مراسم تقدیر از بهترین های پزشکی فوتبال آسیا/ ترافیک جوایز برای پزشکان ایرانی

پایگاه خبری فوتبالی- امشب در دوحه قطر، سومین دوره مراسم تقدیر از بهترین های پزشکی فوتبال آسیا برگزار خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، قرار است در این مراسم دکتر محمد رازی رییس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال که از سوی فدراسیون فوتبال ایران کاندیدای پزشک تاثیرگذار فوتبال ایران شده، جایزه پزشک تاثیر گذار را دریافت کند.

همچنین دکتر پرهان خانلری و دکتر امین نوروزی ، دکتر عباسعلی ربیعی ،دکتر علیرضا شهاب ، دکتر کاوه ستوده، دکتر میثم علیپور ، دکتر توحید سیف برقی، دکتر علیرضا حقیقت و دکتر زهره هراتیان بسته به میزان سالهای فعالیت خود در فوتبال ایران و آسیا، نشان های طلا، نقره و برنز دریافت کنند.

در این میان پرهان خانلری و امین نوروزی نشان طلا، دکتر علیرضا شهاب و عباس علی ربیعی نشان نقره و دکتر علیرضا شهاب ، دکتر کاوه ستوده، دکتر میثم علیپور ، دکتر توحید سیف برقی، دکتر علیرضا حقیقت و دکتر زهره هراتیان نشان برنز دریافت خواهند کرد.

البته این نشان ها بسته به تعداد سالهای فعالیت این پزشکان و فیزیوتراپیستها در فوتبال آسیاست که آنهایی که بیش از ۲۵ سال سابقه فعالیت دارند نشان طلا، آنهایی که بین ۱۵ تا ۲۰ سال سابقه دارند نشان نقره و آنهایی که بین ۱۰ تا ۱۵ سال سابقه دارند نشان برنز دریافت خواهند کرد.

در این مراسم دکتر بهار حسن میرزایی و دکتر ناگایی از ژاپن مشترکا مدال پزشک جوان آسیا را دریافت خواهند کرد.

همچنین دکتر زهره هراتیان رییس ایفمارک و عضو تیم پزشکی فیفا در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر که تنها زن پزشک این جام بود و در دومین دوره تقدیر از پزشکان آسیا، جایزه بهترین پزشک جوان آسیا را کسب کرده بود اولین زن ایرانی است که مدال فعالیت پزشکی بیش از ده سال را در فوتبال دریافت می کند.

2636