اظهارنظر جالب گواردیولا: نیوکاسل به زودی مدعی قهرمانی خواهد شد

اظهارنظر جالب گواردیولا: نیوکاسل به زودی مدعی قهرمانی خواهد شد

پایگاه خبری فوتبالی - پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی مدعی است که نیوکاسل در سال‌های آینده، مدعی اصلی قهرمانی در لیگ برتر انگلیس خواهد بود. 

به گزارش فوتبالی، عصر روز شنبه تیم‌های منچسترسیتی و نیوکاسل از چهارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر انگلیس در استادیوم اتحاد مقابل هم صف آرایی کردند که در نهایت این بازی با نتیجه دو بر صفر به سود سیتیزن‌ها به پایان رسید. 

به نقل از سایت گل، گواردیولا پس از کسب پیروزی راجع به شاگردان ادی هاو گفت: "از اینکه آن‌ها تبدیل به یک تهدید جدی شده‌اند، تعجب نمی کنم. به یک دلیل مشخصی، آن‌ها در فینال جام اتحادیه انگلیس (کارابائو کاپ) حضور داشتند و برای دقایق بسیاری، حتی تیم بهتری از منچستریونایتد بودند. این تیم قطعا در چند سال آینده به مدعی قهرمانی در لیگ برتر تبدیل خواهد شد."

18 ماه قبل، نیوکاسل پس از حواشی بسیار، به دست مالکان عربستانی افتاد و حالا روزهای خوبی را سپری می کنند. آن‌ها به فینال جام اتحادیه رسیدند و حالا تنها 4 امتیاز با تاتنهام رده چهارمی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا فصل آینده تلاش می کنند. هدف آن‌ها در این فصل، به پایان رساندن در جمع تاپ سیکس است. اگرچه ادی هاو باید سروسامانی به وضع تیمش بدهد، چون آن‌ها در پنج بازی گذشته نتوانستند طعم پیروزی را بچشند.

4416