عکس؛ لحظه‌ای که هالند در دیوار دفاعی نیوکاسل گرفتار شد

عکس؛ لحظه‌ای که هالند در دیوار دفاعی نیوکاسل گرفتار شد

پایگاه خبری فوتبالی - منچستر سیتی و نیوکاسل یونایتد در هفته بیست و ششم از رقابت های لیگ برتر انگلیس به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی منچستر سیتی موفق شد با نتیجه دو بر صفر به پیروزی برسد و هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی، به طور کلی در این فصل ارلینگ هالند یکی از ستاره های اصلی منچستر سیتی بوده است و این بازیکن در حال حاضر با 27 گلِ زده آقای گل لیگ برتر انگلیس است و به نظر می رسد که باید او را از همین حالا آقای گل کل فصل دانست چرا که رقیب او یعنی هری کین، 9 گل کمتر از او به ثمر رسانده است.

یکی از ویژگی های اصلی ارلینگ هالند، توانایی بالای فیزیکی و جسمانی او است. در واقع هالند با تکیه بر فیزیک قدرتمندی که دارد، خیلی جا ها می تواند برای خودش فضاسازی کند و یا روی ضربات سر مانع از آن شود تا مدافع حریف بتواند او را یارگیری کند.

در بازی منچستر سیتی مقابل نیوکاسل یونایتد، روی یک صحنه که سیتیزن ها می خواستند ضربه ایستگاهی بزنند، ارلینگ هالند به قلب دیوار دفاعی نیوکاسل زد و با همان فیزیک قدرتمند خود می خواست پیش برود تا روی ری باند برای خودش فرصت سازی کند اما او در میان بازیکنان نیوکاسل در دیوار دفاعی گرفتار شد و قاب جالبی رقم خورد.

هالند مقابل نیوکاسل موفق نشد گلزنی کند.

1470