بازگشت فوق‌العاده آرسنال در شب پیروزی منچسترسیتی

بازگشت فوق‌العاده آرسنال در شب پیروزی منچسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی - نبرد بر سر صدرنشینی در رقابت های لیگ برتر انگلیس همچنان ادامه دارد و در هفته بیست و ششم از این رقابت ها، منچستر سیتی موفق شد با نتیجه دو بر صفر نیوکاسل یونایتد را شکست دهد و در بازی حساس دیگر آرسنالی ها بازی دو بر صفر باخته را مقابل بورنموث با پیروزی سه بر دو به پایان رساندند.

به گزارش فوتبالی، منچستر سیتی و آرسنال دو تیمی هستند که در این فصل از رقابت های لیگ برتر انگلیس، رقابت نزدیک و پایاپایی برای قهرمانی دارند و در این هفته هم هر دو تیم به پیروزی رسیدند. ابتدا منچستر سیتی موفق شد بازی خود مقابل نیوکاسل یونایتد را با نتیجه دو بر صفر و گل های فیل فودن و برناردو سیلوا در ورزشگاه خانگی خود یعنی اتحاد به پایان برساند.

پس از آن آرسنال به مصاف بورنموث رفت و در این بازی شاگردان میکل آرتتا موفق شدند با نتیجه سه بر دو به پیروزی برسند. در این بازی در ابتدا بورنموث با دو گل از آرسنال جلو افتاد و پس از آن آرسنالی ها سه گل زدند و بازی را در ورزشگاه خانگی خود یعنی امارات با پیروزی پشت سر گذاشتند. گل های بورنموث در دقایق 1 و 57 زده شد و سه گل آرسنال توسط توماس پارتی در دقیقه 62، بن وایت در دقیقه 70 و نلسون در دقیقه 97 زده شد.

تماشای خلاصه بازی آرسنال 3-2 بورنموث

1470