استارت عجیب و 40 متری هالند برای مشارکت در درگیری فیزیکی!

استارت عجیب و 40 متری هالند برای مشارکت در درگیری فیزیکی!

پایگاه خبری فوتبالی - ارلینگ هالند مهاجم منچسترسیتی مسافتی طولانی را دوان دوان طی کرد تا با دن برن درگیر شود چرا که مدافع نیوکاسل با هم تیمی او در منچسترسیتی یعنی جک گریلیش درگیری فیزیکی پیدا کرده بود!

به گزارش فوتبالی، فیل فودن گل اول سیتی را در نیمه اول در ورزشگاه اتحاد به ثمر رساند و برناردو سیلوا گل بعدی را زد تا سیتی پیروزی شیرینی را با نتیجه دو بر صفر کسب کند. اما یکی از صحنه های جنجالی بازی مربوط به برخورد برن با گریلیش بود که باعث درگیری فیزیکی شدید بین بازیکنان دو تیم شد. تصاویر نشان می دهند که بلافاصله پس از شروع درگیری، هالند مسافتی 40 متری را دوید تا خودش را به مدافع 30 ساله نیوکاسل برساند و او را هل بدهد. بعد از آن بازیکنان نیوکاسل و سیتی مداخله کردند تا شدت درگیری کم شود. سیمون هوپر داور بازی به هالند و برن کارت زرد نشان داد. 

یک هوادار به شوخی نوشته است:" وای خدای من! هالند می خواست دن برن را به آسمان ها بفرستد." و دیگری نوشته است:"هالند یک تنه کل بازیکنان نیوکاسل را نابود کرد!"

سیتی با این پیروزی با یک بازی بیشتر به دو امتیازی آرسنال رسید هر چند که تیم آرتتا سعی دارد تا با غلبه بر بورنموث اختلاف پنج امتیازی را حفظ کند. نیوکاسل نیز فعلا چهار امتیاز از تاتنهام در رتبه چهارم کمتر دارد.

4125