واکنش هواداران به ادعای «آسان» بودن پیروزی اخیر النصر

واکنش هواداران به ادعای «آسان» بودن پیروزی اخیر النصر

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو در مورد پیروزی النصر مقابل الباطن با نتیجه سه بر یک صحبت کرد و گفت که تیمش پیروزی آسانی کسب کرده که البته خیلی ها با حرف او مخالف هستند.

به گزارش فوتبالی، النصر به گلهای بعد از دقیقه 90 نیاز داشت تا در مقابل الباطن در بازی جمعه شب پیروز شود که البته کریستیانو رونالدو در این بازی گلزنی نکرد.النصر با گل دقیقه 17 با نتیجه یک بر صفر عقب بود تا این که عبدالرحمان غریب در دقیقه 93 اولین گل را به ثبت رساند. محمد الفتیل و محمد مران گلهای بعدی را در دقایق 103 و 104 به ثمر رساندند تا النصر با یک کامبک دشوار بعد از  بیش از 100 دقیقه تلاش بتواند پیروز شود.

رونالدو که در شش بازی در النصر هشت گل زده و دو هت تریک داشته، به تازگی جایزه بهترین بازیکن ماه لیگ عربستان را دریافت کرده است. رونالدو در پایان بازی و در حالی که به سمت رختکن می رفت، به زبان پرتغالی خطاب به خبرنگاران گفت:"بازی آسانی بود، عجب بازی آسانی بود."

البته بسیاری از هواداران با تعجب به صحبت های رونالدو واکنش نشان دادند. یک نفر گفت:" پس چرا گل نزدی؟" و دیگری در توییتر نوشت:" برای انهایی که اسپانیایی یا پرتغالی بلد نیستند، باید بگویم که نوع صحبت های رونالدو نشان می داد که با کنایه حرف می زند و منظورش این است که بازی سختی بوده است."


4125