عادت جالب آرتتا؛ عوض نکردن کاپشن و شلوارش در بازیهای اخیر

عادت جالب آرتتا؛ عوض نکردن کاپشن و شلوارش در بازیهای اخیر

پایگاه خبری فوتبالی - مربیان لیگ انگلیس عادت های خاص خود را دارند و میکل آرتتا مربی اسپانیایی آرسنال نیز در اقدامی جالب از 18 فوریه تا کنون و از زمان کامبک و پیروزی چهار بر دو مقابل آرسنال به بعد، کاپشن و شلوارش را در بازیها تغییر نداده چرا که تصور می کند که این لباس برایش خوش شانسی می آورد.

به گزارش فوتبالی، آرسنال که دو امتیاز بیشتر از منچسترسیتی در لیگ انگلیس دارد، فقط سیزده بازی تا اولین قهرمانی خود در لیگ از سال 2004 تا کنون فاصله دارد. آنها همه تلاش خود را خواهند داشت تا صدرنشینی خود را حفظ کنند و با غلبه بر بورنموث به اختلاف پنج امتیازی با سیتی برسند و بتوانند به سوی قهرمانی گام بردارند. میکل آرتتا سرمربی آرسنال در بازیهای اخیر آرسنال تصمیم گرفته که از کاپشن و شلوار و کفشی یکسان استفاده کند چرا که تصور می کند که این لباس در شب کامبک مقابل استون ویلا برایش خوش شانسی آورده و نمی خواهد آن را تغییر بدهد!

آرتتا پیش از بازی آرسنال و بورنموث در این باره گفته بود:" وقتی که برنده می شویم، دوست ندارم که لباسم را عوض کنم. دوست دارم که همان کاپشن، شلوار و کفش قبلی را بپوشیم. اما وقتی شکست می خوریم، کل لباس هایم را عوض می کنم."

گری اونیل سرمربی بورنموث در واکنش به صحبت های آرتتا به شوخی گفت که در بازی این هفته در ورزشگاه امارات به آرتتا نزدیک نخواهد شد چرا که دوست ندارد که دچار طلسم شود!

4125