بهترین و بدترین پیراهن رئال مادرید از نگاه کروس

بهترین و بدترین پیراهن رئال مادرید از نگاه کروس

By: Samira Rostami

Date: 3/3/2023

پایگاه خبری فوتبالی - تونی کروس هافبک رئال مادرید نسبت به نکات ریز هم حساسیت دارد و به نظر می رسد که از پیراهنی که امسال برای رئال مادرید طراحی شده، راضی نیست.

به گزارش فوتبالی، کروس در فصل 20-2019 به تمجید از پیراهن اصلی رئال مادرید پرداخته بود و آن را زیباترین پیراهن دوران فوتبالش می دانست اما به نظر می رسد که از پیراهن امسال راضی نیست. کروس پیراهن های یقه دار را دوست ندارد و به همین خاطر در گفتگو با پادکست برادرش از این پیراهن انتقاد کرد. ستاره رئال مادرید بیان کرد:" در این فصل پیراهن ما یقه دارد. تی شرت یقه دار برای فوتبال مناسب نیست. به همه طراحان این را می گویم: این پیراهن مزخرف است! پیراهن های یقه دار خوب نیستند، مشکل ایجاد می کنند و ناخوشایند هستند. دو دکمه هم در بالای پیراهن طراحی شده است. فقط کم مانده تا چند دکمه دیگر اضافه کنند تا با پیراهن مردانه بازی کنیم، نه؟ این پیراهن ناخوشایند است."

تونی در مورد پیراهن رئال مادرید در فصل 20-2019 بیان کرد:" با اختلاف زیباترین پیراهنی بود که پوشیدم. حقیقت این است که در طول سال می گفتم که باید با این پیراهن، جام ببریم. اگر با آن پیراهن جام نمی بردیم، خیلی بد می شد و بی احترامی با آن پیراهن بود. خوشبختانه در نهایت قهرمان لیگ شدیم. گاهی نمی خواستم آن پیراهن را عوض کنم. می خواستم آن پیراهن را با خود به خانه ببرم هر چند که 60 تا از آن داشتم چرا که می دانستم که بالاخره روزی قرار نیست این پیراهن را بپوشم!"

4125