جزییاتی جدید از پرونده آزار جنسی مدافع پی‌اس‌جی

جزییاتی جدید از پرونده آزار جنسی مدافع پی‌اس‌جی

پایگاه خبری فوتبالی - دادگستری فرانسه رسما اشرف حکیمی مدافع راست مراکشی پی اس جی را به تجاوز متهم و این بازیکن هم در دادگاه اظهارات خود را ثبت کرد.

به گزارش فوتبالی، اشرف فعلا تحت نظارت پلیس آزاد خواهد بود اما حق ارتباط با قربانی را ندارد و نزدیکانش هم به زودی مورد بازجویی قرار می گیرند. قربانی 24 ساله در روز 26 فوریه اظهارات خود را  ثبت کرده بود. این دو در روز 16 ژانویه در اینستاگرام با هم برای اولین بار تماس گرفتند و در روز 25 فوریه با هم ملاقات کردند. اشرف برای ملاقات با این زن، تاکسی اینترنتی می فرستد و در خانه خود به او آزار جنسی می رساند.

هبه ابوک همسر اشرف حکیمی که اخیرا درخواست طلاق را ارسال کرده، به همراه فرزندانش در دبی بوده است و اشرف که تنها در پاریس حضور داشته، به قربانی آزار رسانده است. در حال حاضر اشرف از طریق وکیلش همه اتهامات را رد کرده است و در تمرینات پی اس جی شرکت می کند.  همسر اشرف برخی از عکس های مشترک با این مدافع را از صفحه اینستاگرامش حذف کرده است.

کریستف گالتیه سرمربی پی اس جی وقتی با سوالی در مورد اتهام آزار جنسی توسط اشرف مواجه شد، بیان کرد:" به چنین سوالاتی در مورد مسائل غیرورزشی پاسخ نمی دهم. باشگاه در مورد این شرایط با او در تماس است."

4125