هافبک سابق رئال مادرید تا پایان فصل بدون تیم ماند

هافبک سابق رئال مادرید تا پایان فصل بدون تیم ماند

پایگاه خبری فوتبالی - ایسکو در تابستان گذشته قراردادی دو ساله را با سویا به امضا رساند اما پس از 135 روز قراردادش را با این تیم فسخ کرد.

به گزارش فوتبالی، برکناری جولن لوپتگی که بزرگ ترین حامی او بود، باعث شد تا هافبک سابق رئال مادرید خیلی زود به دوان حضورش در ورزشگاه پیزخوان خاتمه ببخشد. اختلافات این بازیکن با سمپائولی و مونچی (مدیر ورزشی) باعث شد تا مجبور به جدایی از تیم آندلوسی شود.

ایسکو بعد از آن با باشگاه های مختلفی مذاکره کرد اما هیچ کدام به نتیجه نرسیدند. این هافبک به حضور در باشگاه یونیون برلین خیلی نزدیک شده بود و قرار بود که به مدت یک سال و نیم به این تیم ملحق شود و حتی تست پزشکی را هم پشت سر گذشته بود اما در نهایت دو طرف به علت اختلافاتی که داشتند، به توافق نرسیدند و انتقال به هم خورد.

ایسکو بعد از آن مذاکراتی با باشگاه های ترکیه ای و برزیلی داشت اما هیچ کدام نظرش را جلب نکرد. گزینه بعدی این بازیکن، حضور در لیگ آمریکا بود اما اکثر باشگاه ها سهمیه سه نفره خود برای بازیکنان پردرآمد و ستاره را پر کرده بودند و جایی برای ایسکو نداشتند.ایسکو در مقابل این شرایط تصمیم گرفت که فعلا بدون تیم بماند و  تا فصل آینده در هیچ تیمی حضور نخواهد داشت. ایسکو امیدوار است که در شروع فصل آینده بتواند برای خود مشتری پیدا کند. اخیرا شایعاتی مطرح شده بود که بتیس در پی مصدومیت بلندمدت فکیر شاید به سراغ ایسکو برود اما این گزینه هم منتفی است.

4125