تراکتور - پرسپولیس؛ در استادیوم غیرجنجالی تبریز!

تراکتور - پرسپولیس؛ در استادیوم غیرجنجالی تبریز!

پایگاه خبری فوتبالی - ورزشگاه شهید سلیمانی به سومین ورزشگاه تبریز بدل خواهد شد که میزبان دیدار تراکتور - پرسپولیس می‌شود.

به گزارش فوتبالی، از زمان بازگشت مجدد تماشاگران به استادیوم‌ها و بازگشت تراکتور به ورزشگاه بزرگ تبریز یعنی یادگار امام(ره)، پاکو خمز‌ سرمربی تراکتور منتقد ردیف اول این استادیوم بوده و اعتقاد دارد چمن یادگار به هیچ وجه مناسب سبک بازی تیم وی نیست.

به همین دلیل پاکو که با صراحت اعلام کرده بود ترجیحش بازی در ورزشگاه شهیدسلیمانی است، به دلیل محرومیت تراکتور از حضور تماشاگرانش در بازی برابر پرسپولیس دستور داده که بازی به روال زمان عدم حضور هواداران در بنیان دیزل یا همان ورزشگاه شهیدسلیمانی برگزار شود.

پیش از این همواره یادگار امام‌ میزبان دیدارهای تراکتور و پرسپولیس در تبریز بوده و یک بار نیز در زمان سرمربیگری امیر قلعه‌نویی در لیگ شانزدهم به دلیل زیر کشت بودن چمن ورزشگاه بزرگ شهر، تراکتوری‌ها مجبور شدند در استادیوم اختصاصی آن زمان خود که درون کارخانه تراکتورسازی قرار داشت از پرسپولیس میزبانی کنند. مسابقه‌ای که با حضور تماشاگران در این ورزشگاه کوچک پنج هزار نفری برگزار شد و حواشی متعددی نیز داشت.

حال ورزشگاه شهید سلیمانی که اکثرا میزبان دیدارهای گسترش فولاد و ماشین‌سازی در لیگ برتر بود، به سومین استادیوم تبریز بدل خواهد شد که میزبانی دیدار بزرگ تراکتور - پرسپولیس را تجربه خواهد کرد تا بازی این فصل بدون کوچک‌ترین شباهتی به بازی جنجالی و نیمه تمام فصل گذشته برگزار شود.

1997