آشنایی با برنامه های گسترده آمادگی تیمهای ملی فوتبال ملی امارات

آشنایی با برنامه های گسترده آمادگی تیمهای ملی فوتبال ملی امارات

پایگاه خبری فوتبالی- تیم های ملی فوتبال جوانان، امید و بزرگسالان امارات برنامه های گسترده ای را طی یک ماه آینده پیش رو خواهند داشت.

به گزارش فوتبالی و بنابراعلام کمیته تیم های ملی و امور فنی در فدراسیون فوتبال امارات،  تیم ملی بزرگسالان این کشور در راستای آمادگی برای حضور در مسابقات جام ملتهای ۲۰۲۳ قطر که در اوایل سال ۲۰۲۴ برگزار می شود و همچنین رقابتهای انتاخابی جام جهانی ۲۰۲۶ کانادا، آمریکا و مکزیک، در روزهای ۵ و۸ فروردین ۱۴۰۲ طی دو بازی دوستانه در شهر ابوظبی مقابل تیم های تاجیکستان و تایلند به میدان خواهد رفت.

اسامی بازیکنان تیم ملی امارات برای این دو بازی دوستانه روز ۲۱ اسفند و بعد از پایان هفته نوزدهم لیگ باشگاههای امارات از سوی "رودولفو آروابارینا" سرمربی آرژانتینی "سفیدها"اعلام خواهد شد.

تیم ملی زیر ۲۳ سال امارات (شامل بازیکنان متولد سال ۲۰۰۱) هم با هدایت" دنیس سیلوا" مربی اسپانیایی به منظور آمادگی حضور در مسابقات انتخابی زیر ۲۳ سال آسیا، در روزهای فیفا در مسابقات بین المللی دوحه قطر که با شرکت ۸ تیم زیر ۲۳ سال برگزار خواهد شد شرکت می کند. سال گذشته هم این رقابتها درست در همین روزها و در قطر برگزار شد و امسال دومین دوره آن برگزار می شود. در هر دو دوره هم از تیم ملی زیر ۲۳ سال ایران دعوت نشد.

تیم ملی جوانان زیر ۱۹ سال امارات (شامل بازیکنان متولد سال ۲۰۰۵) هم طی روزهای ۳ تا ۵ فروردین در مسابقات بین المللی زیر ۱۸ سال در دبی شرکت خواهد کرد. این رقابتها با حضور تیم های ملی امارات، هلند، عربستان و مکزیک برگزار می شود.

اردوی تدارکاتی تیم ملی جوانان امارات زیر نظر "فیصل الطاهری" مربی بومی امارات، از روز ۲۱ اسفند آغاز خواهد شد.

۱۹۷۹