سخنگوی فولاد: نکونام چند بار دیگر هم استعفا داده بود!

سخنگوی فولاد: نکونام چند بار دیگر هم استعفا داده بود!

پایگاه خبری فوتبالی- سخنگوی باشگاه مدعی است دلایل نکونام برای ترک این تیم در چنین مقطع حساسی آن قدر جدی نبوده است.

 به گزارش فوتبالی، ماجرای استعفای ناگهانی جواد نکونام در جریان مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و اتفاقات پس از آن که در نهایت علیرضا منصوریان را به نیمکت قرمزهای اهوازی رساند، آرمین مرادی سخنگوی باشگاه فولاد روی آنتن فوتبال برتر کشاند تا توضیحاتی در این خصوص را ارائه دهد. 

 محمد حسین میثاقی ابتدا با اشاره به ارتباط زنده قبلی‌ که با سخنگوی فولاد پس از بازی الفیصلی داشت به مرادی یادآوری کرد که گفته بوده نکونام فردا به تمرینات بر می‌گردد اما برنگشت! مرادی هم در پاسخ گفت: "آن لحظه‌ای که با شما صحبت می‌کردم، بنا بود که جواد نکونام در تمرین حضور پیدا کند." 

 در همین هنگام میثاقی صحبت‌های مرادی را قطع کرد  و گفت: "نه بنا نبود که بیاید؛ خودش (جواد نکونام) هم گفته بود!"

 سخنگوی فولاد ادامه داد:"این اتفاقات و استعفاها را در طول فصل داشته بودیم و ما که با تیم زندگی می‌کردیم، احساس داشتیم که این بار هم مانند دفعات قبلی است."

 مرادی با بیان اینکه نکونام در طول فصل چندین استعفای دیگر هم داشته، گفت: "آقای نکونام در اهواز خیلی زحمت کشیدند و دو جام را برایمان آوردند که همین جا از ایشان تشکر می‌کنم. در طول این فصل جواد قبل از بازی پرسپولیس و هم چند مورد دیگر گفته بود که شرایط برای ادامه همکاری‌ام به یک سری دلایل مهیا نیست. وقتی من را در رختکن قبل از رفتن به مصاحبه مطبوعاتی صدا زد و گفت که آرمین می‌خواهم بروم و وقتی علت را پرسیدم، همان دلایلی را آورد که در اهواز گفته بود. چون دلایل را آن قدر جدی نمی‌دانستم که یک مربی بخواهد قبل از بازی ملی و در این سطح از آسیا استعفا دهد، واقعا فکر نمی‌کردم این اتفاق بیافتد و بعد از مسابقه الفیصلی هم حمیدرضا رادکیا، سرپرست مدیرعاملی وقت فولاد و حمیدرضا شعبانی رئیس هیئت مدیره سابق و مدیرعامل جدید باشگاه به دوحه آمدند و تصور می‌کردم حرف می‌زنیم و جواد فردا برمی‌گردد و تمرینات را برگزار می‌کند."

 مرادی در واکنش اینکه رادکیا استعفای نکونام را شوک مثبت نامیده بود، گفت: "جواد نکونام یک سری خواسته‌ها از باشگاه داشت و نظر مدیرعامل وقت (رادکیا) و هیئت مدیره این بود که درخواست‌های ایشان را انجام داده‌اند. آقای رادکیا گفتند شوک مثبتی بوده در حالی که 24 ساعت قبل از بازی با الهلالی سرمربی خودمان را از دست دادیم که قهرمان آسیا شده و در جام باشگاه‌های جهان حضور داشت. خیلی شرایط سختی بود. وقتی با تک تک بازیکنان صحبت می‌کردم، استرس خاصی نسبت به این مسابقه داشتند. باز هم دم مردم و رسانه‌ها گرم که پشت‌مان بود و همه در کنار هم جنگیدیم و فکر می‌کنم واقعا شوک مثبتی بود. اگر ضربه سر حزباوی به گل تبدیل شده بود فکر می‌کنم حتی می‌توانستیم الهلال را شکست دهیم."

 میثاقی نمایش قابل قبول فولاد برابر الهلال را تایید کرد و گفت شاید جواد نکونام با دیدن این بازی تصمیمش عوض می‌شد که دیرتر استعفا دهد چون آن موقع هنوز رقیب فولاد در یک چهار مشخص نشده بود. سخنگوی فولاد البته روایت دیگری داشت:"صبح که قرعه ما و دیدار با الهلال مشخص شد، جواد نکونام هنوز در اردو حضور داشت!"

 او در پایان گفت: "هر موقع آقای نکونام از الان تا هر چند سال دیگر دلایل استعفایش را توضیح داد، اگر مورد قبول جامعه فوتبال قرار گرفت من در خدمت مردم عزیز خواهم بود و توضیح می‌دهم."

2509