بازگشت خوش موقع فرناندز به تمرینات سپاهان

بازگشت خوش موقع فرناندز به تمرینات سپاهان

پایگاه خبری فوتبالی- ستاره پرتغالی سپاهان به تمرینات گروهی این تیم بازگشت تا خود را برای دو مسابقه پیش‌رو حساس آماده کند.

به گزارش فوتبالی، سپاهانی‌ها که خود را برای دو مصاف حساس با هوادار و پرسپولیس آماده می‌کنند، تمرینات خود را امروز در زمین تمرین باغ فردوس پیگیری کردند. یکی از نکات قابل توجه رویت شدن مانوئل فرناندز در تصاویر منتشر شده از این تمرین است که چند هفته‌ای درگیر مصدومیت بود.

فرناندز از همان ابتدا، خرید پرسروصدایی برای سپاهان محسوب می‌شد اما مصدومیت‌های چند باره‎‌اش، اجازه خودنمایی با پیراهن زرد و مشکی را به این هافبک پرتغالی نداد. او درست چهار هفته بعد از رها شدن از کمند مصدومیتی طولانی‌مدت در اواخر نیم فصل، در دیدار پرفشار سپاهان مقابل فولاد در اهواز دچار آسیب دیدگی شد تا دست مورایس را برای چندمین بار خالی بگذارد. این در حالی است که حضور فرناندز در دیدار جام حذفی با پرسپولیس می‎‌توانست موازنه قدرت در میانه زمین را به گونه دیگری رقم زده و تجربه‌اش به کمک سپاهان در این مصاف سرنوشت‌ساز بیاید.

حالا در آستانه دیدار یکشنبه هفته آینده طلایی‌پوشان با هوادار، ستاره پرتغالی به تمرینات گروهی بازگشته و به نظر می‌رسد مشکلی برای همراهی سپاهان در این بازی نداشته باشد. حتی اگر مورایس دست به ریسک نزدند و دقایق زیادی فرناندز را مقابل هوادار بازی ندهد اما به احتمال زیاد حساب ویژه‌ای روی هافبک سابق والنسیا و بنفیکا برای دیدار حساس برابر پرسپولیس باز کرده است.

2509