واکنش سنگدوینی به اسکان بازیکنان پاس در مسافرخانه

واکنش سنگدوینی به اسکان بازیکنان پاس در مسافرخانه

پایگاه خبری فوتبالی- عیسی سنگدوینی اسکان تیم خود در مسافرخانه را تکذیب کرد و گفت: بازیکنان و کادر این تیم در مهمانسرای باشگاه پاس اسکان داده شده‌اند. 

به گزارش فوتبالی، عیسی سنگدوینی سرمربی پاس گرگان پس از شکست سه بر دو مقابل شهداب در مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال گفت: بازیکنانم یک بازی دیدنی را به نمایش گذاشتند. با قلبشان بازی کردند. در رختکن قول داده بودند این بازی برای من باشد اما سرانجام خوشی نداشت. پاس آبرومندانه تا اینجا حضور پیدا کرد. با کمترین هزینه بهترین عملکرد را داشتیم. بازی پنج ست طول کشید و به نوعی فینال زودهنگامی بود که پاس به شهداب خورد و در نهایت بازی را واگذار کردیم. 

او در مورد اینکه صدایش در پایان بازی گرفته بود، گفت: فشار زیادی به بازیکنان و کادر فنی می‌آید. مربی تحت فشار قرار می‌گیرد و ناخودآگاه این اتفاق می‌افتد. 

سنگدوینی در مورد ست پنجم که با وجود پنج امتیاز بالاتر نتیجه را واگذار کردند، گفت: آقای غفور با سرویس‌های ریسکی تیم ما را تحت فشار قرار داد. دو تیم جنگیدند اما در نهایت شهداب برد. 

او در مورد دیدار رده‌بندی و مصاف با پیکان در این مرحله گفت: به آقای داورزنی نامه زدیم که باید تا سه شنبه اینجا باشیم  و هزینه‌بر است از طرفی احتمال آسیب‌دیدگی بازیکنان هم وجود دارد. امیدوارم قبول کنند که مثل سال گذشته سوم مشترک اعلام کنند. تیم ما و پیکان شرایط بازی را ندارند و آقای اکبری هم همین نظر را داشت. 

سنگدوینی در پاسخ به این سوال که درست است تیم شما در مسافرخانه اسکان دارد،گفت: در مسافرخانه نیستیم. در مهمانسرای باشگاه پاس اسکان داریم. 

2636