رسیدن ژاوی به رکورد یوهان کرویف در ال کلاسیکو

رسیدن ژاوی به رکورد یوهان کرویف در ال کلاسیکو

پایگاه خبری فوتبالی - ژاوی هرناندز با شکست رئال مادرید در چهار چوب رقابت های جام حذفی اسپانیا، اکنون خودش را به یک رکورد ویژه در ال کلاسیکو ها رسانده است.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا با هدایت ژاوی هرناندز موفق شد در مرحله نیمه نهایی رقابت های کوپا دل ری یا همان جام حذفی اسپانیا، در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو با نتیجه یک بر صفر رئال مادرید را شکست دهد. تک گل این بازی را ادر میلیتائو به اشتباه وارد دروازه خودی کرد.

ژاوی با این پیروزی اکنون نام خودش را کنار اسطوره ای مثل یوهان کرویف قرار داده است. تنها سه سرمربی در تاریخ بارسلونا موفق شده اند در دو فصل ابتدایی خود، در سه رقابت مختلف رئال مادرید را شکست دهند. این سه نفر، یوهان کرویف، لوییس منوتی و ژاوی هرناندز هستند.

ژاوی در دو فصل ابتدایی خود به عنوان سرمربی بارسلونا، رئال مادرید را در لالیگا، سوپرجام اسپانیا و اکنون کوپا دل ری شکست داده است و نشان داده که مقابل رئال مادرید همیشه حرفی برای گفتن دارد و تیمش می تواند در ال کلاسیکو ها نتیجه خوبی بگیرد.

بارسلونا در دو بازی اخیر خود مقابل منچستر یونایتد و آلمریا باخته بود اما اکنون در سانتیاگو برنابئو موفق شد رئال مادرید را شکست دهد.

1470