سرمربی نوا آمل: ما درتیم آمل یک خانواده بودیم وقهرمان شدیم

سرمربی نوا آمل: ما درتیم آمل یک خانواده بودیم وقهرمان شدیم

پایگاه خبری فوتبالی- "فاطمه جانعلی پور" سرمربی موفق و با دانش فوتسال مازندران و این فصل تیم صنایع آشامیدنی نوا آمل، پس از قهرمانی این تیم درلیگ برتر فوتسال بانوان ایران و بالا بردن جام قهرمانی، از این تیم خداحافظی کرد!

به گزارش فوتبالی، فاطمه جانعلی پور درپایان بازی تیمش صنایع آشامیدنی نوا آمل برابرمهمانش فولاد خوزستان درهفته هجدهم لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور گفت: من کارم با تیم آمل تمام شد و امروز آخرین مربیگری من برای تیم صنایع آشامیدنی نوا آمل بوده است.

وی درپاسخ به سوال دلایل قطع همکاری یک طرفه خود با تیم آمل تصریح کرد: اگر شرایط را برای من فراهم و همه خواسته‌های من را مکتوب کردند، شاید ماندم.

سرمربی تیم صنایع آشامیدنی نوا آمل ادامه داد: حتی قبل ازمسابقه امروز که آخرین مسابقه لیگ وبرای تیم ما که ازهفته قبل قهرمانی‌اش قطعی شده بود، کاملا تشریفاتی بود، گفتم که این بازی را جانانه بجنگید و جسور باشید وخوشحالم که بازیکنانم با شایستگی کامل بازی کردند وقهرمانی را که حق‌شان بود، کسب کردند.

 مسئولین آملی واستانی اول فصل که تیم قصد انصراف داشت، کجا بودند؟

جانعلی پور همچنین از حضور مسئولان اجرایی شهرستان آمل، فرماندار، نماینده مجلس، اعضای شورای شهر، مدیرکل ورزش و جوانان به خاطر کمک نکردن وهمراهی تیمشان در دو فصل گذشته به شدت انتقاد و گلایه کرد وافزود: ای کاش این مسئولان، اول فصل می‌آمدند، الان به خاطراینکه همه شبکه‌های تلویزیونی وخبرنگاران رسانه‌های تصویری وعکاس‌ها حضور دارند، وتیم قهرمانی‌اش از هفته قبل مسجل شده بود، حاضر شدند که درکنار تیم عکس یادگاری بگیرند!

وی ادامه داد: هرچند مهمان بودند و قدمشان مبارک، اما زمانی که ما درهفته هفتم وهشتم لیگ با وجود اینکه تیم ما صدرنشین لیگ برتر بوده، به علت مشکلات مالی قصد انصراف داشتیم و با وجود درخواست حمایت و کمک از مسئولان شهرستانی واستانی برای رایزنی وحمایت ازتیم ما، متاسفانه اقدامی برای ما انجام ندادند.

وی اضافه کرد: حتی خود من به عنوان سرمربی تا آخرین دقایق به چند نفر تماس داشتم تا تیم از هم نپاشد و به سرنوشت شهروند ساری و استقلال ساری دچار نشویم.

جانعلی پور گفت: خوب اگر تیم خصوصی بوده، امروز هم این تیم خصوصی بوده و به چه دلیلی حاضر شدند!! خوشحالم که با درایت آقای اردشیر ومجموعه فذا که با پیگیری‌هایی که داشتیم به کمک ما آمدند وتیم با شایستگی و با اقتدار بر سکوی قهرمانی ایستاد.

ما درتیم آمل یک خانواده بودیم وقهرمان شدیم

سرمربی تیم صنایع آشامیدنی نوا آمل گفت: هدف ما درشروع فصل قهرمانی در لیگ بود، و اگر الان که دو فصل متوالی با تیم آمل هستم، در لیگ دسته یک بدون شکست با این تیم قهرمان شدیم و در لیگ برتر هم ۱۶ مسابقه پیروزی و ۲ بازی امتیاز ازدست دادن کارنامه قابل قبولی بوده که توانستم برای تیم آمل و مازندران برجای بگذارم.

جانعلی پور ادامه داد: ۸۰ درصد تیم از لیگ دسته یک که قهرمان لیگ شده بودند، به تیم لیگ برتری ما آمدند و به نوعی درتیم آمل یک خانواده بودیم وهم قسم شده بودیم که درسختی‌ها و خوشی‌ها کنار هم باشیم و در بازی امروز که آخرین بازی لیگ بوده و اهمیتی در نتیجه ما نداشت، بازیکنان جسورانه بازی کردند وجام قهرمانی را با پیروزی شیرین‌تر کردند.

نمی‌دانم پشت این تبریک گفتن‌ها چیه؟

سرمربی تیم صنایع آشامیدنی نوا آمل درپایان گفت: امروز خیلی ها به ما تبریک گفتند، اما نمی‌دانند که پشت این تبریک گفتن‌ها، به کادر فنی و بازیکنان تیم آمل درطول فصل چه گذشت و با دست خالی به اینجا وسکوی قهرمانی رسیدند.

جانعلی پور، با گفتن این جمله که بانوان ما مظلوم، اما شایسته بهترین‌ها هستند، ابرازامیدواری کرد، مسئولان آملی واستانی اگر واقعا دلسوز این بازیکنان وتیم آمل هستند، ازهم اکنون برای فصل بعد آنها برنامه ریزی وحمایت کنند.

تیم صنایع آَشامیدنی نوا آمل درهفته هجدهم وپایانی مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور با نتیجه ۴ بر۳ میهمان تیم فولاد هرمزگان را شکست وجام قهرمانی این مسابقات را درخانه بالای سر برد.

2636