کتک‌کاری بعد از آن که برادر مهاجم لیورپول پنالتی خراب کرد

کتک‌کاری بعد از آن که برادر مهاجم لیورپول پنالتی خراب کرد

پایگاه خبری فوتبالی - تیم زیر 19 سال لیورپول در لیگ قهرمانان اروپای جوانان در ضربات پنالتی توانست پورتو را حذف کند اما اتفاقات بعد از بازی به شدت خبرساز شده است.

به گزارش فوتبالی، بازی سرخ ها و تیم پرتغالی با تساوی یک بر یک به  اتمام رسید و کار به ضربات پنالتی کشیده شد. اما از دست رفتن سه پنالتی و نشان داده شدن سه کارت قرمز توسط داور باعث شد تا پایان بازی به شدت جنجالی شود.

خسوس دیاز بازیکن پورتو و برادر لوئیز دیاز (وینگر کلمبیایی لیورپول) یکی از بازیکنانی بود که پنالتی خود را از دست داد. اومارو کانده از پورتو نیز پنالتی خود را به تیرک زد تا لیورپولی ها جشن  بگیرند. کانده که عصبانی بود، تصمیم گرفت که به سراغ بازیکنان لیورپول برود و با آنها درگیر شد. بعد از آن درگیری شدیدی بین بازیکنان دو تیم رخ داد که لب یکی از بازیکنان لیورپول پاره شد. داور بازی تصمیم گرفت که برای کنترل شرایط به کانده و گونسالو ریبیرو از پورتو و لوئیز کوماس  (پسر بازیکن اسبق لیورپول) کارت قرمز نشان بدهد. در نهایت و با اتمام درگیری، لیورپول توانست صعود خود را به یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ جوانان جشن بگیرد. آنها باید در مرحله بعدی به مصاف یک پرتغالی دیگر یعنی اسپورتینگ بروند.

4125