هدیه 175 هزار پوندی مسی به بازیکنان آرژانتین: آیفون با قاب طلا

هدیه 175 هزار پوندی مسی به بازیکنان آرژانتین: آیفون با قاب طلا

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی مهاجم آرژانتینی پی اس جی پس از قهرمانی جام جهانی تصمیم گرفت که تلفن همراه مدل "آیفون" با قاب اختصاصی و از جنس طلا با مجموع ارزش 175 هزار پوند را به بازیکنان و کادر فنی آلبی سیلسته هدیه بدهد.

به گزارش فوتبالی، آلبی سیلسته در مسابقات 2022 قطر به قهرمانی رسید تا کلکسیون افتخارات مسی تکمیل شود. لئو که به تازگی جایزه بهترین بازیکن فیفا را کسب کرده، تصمیم گرفت که برای تشکر از اعضای آرژانتین که به او برای قهرمانی جام جهانی کمک کردند، یک هدیه ویژه در نظر بگیرد.

فوق ستاره پی اس جی تصمیم گرفت که تلفن همراه آیفون با قابی از جنس طلا را به همه هم تیمی ها و اعضای کادر فنی هدیه بدهد. در حقیقت این قاب از جنس طلای 24 عیار ساخته شده بود . بن لایونز مدیر اجرایی شرکت "آی دیزاین گلد" در این باره به سان گفت:" لیونل نه فقط بهترین بازیکن تاریخ است بلکه یکی از وفادارترین مشتریان شرکت ما است که چند ماه پیش و بعد از جام جهانی با او در تماس بودیم. به ما گفت که هدیه ای ویژه را برای همه بازیکنان و اعضای کادر فنی می خواهد تا این پیروزی فوق العاده را جشن بگیرد اما نمی خواست که کادویی عادی همچون ساعت را بدهد. به همین خاطر به او پیشنهاد دادم که آیفون از جنس طلا با نام اختصاصی هر شخص را به آنها هدیه بدهیم و خودش از این ایده خوشش آمد."

4125