رسمی؛ پسر رونالدینیو به بارسلونا پیوست

رسمی؛ پسر رونالدینیو به بارسلونا پیوست

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا روز پنجشنبه رسما خبر استخدام ژائو مندس پسر رونالدینیو را تایید کرد و بدین ترتیب این بازیکن در تیم جوانان بارسا حضور پیدا خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا رسما اعلام کرد که پسر رونالدینیو به تیم جوانان در این تیم ملحق شده است. پیش از این لاپورتا و خود رونالدینیو این خبر را اعلام کرده بودند و حالا این اتفاق به صورت رسمی تایید شده است. بدین ترتیب ژائو مندس 18 ساله  پس از مدتی حضور قرضی در تیم جوانان بارسا رسما به این تیم ملحق شده است. این مهاجم تجربه حضور در اکادمی کروزیرو را داشت اما در ماه های اخیر بدون تیم بود و پس از جلسه با خوان سولر، مدیر فنی و خوزه رامون الکسانکو مدیر آکادمی بارسا قرارداد رسمی خود را به امضا رساند.

پسر هفده ساله رونالدینیو در دیدار دوستانه جوانان بارسلونا و منچستریونایتد نیز حضور پیدا کرده بود. این بازیکن توان حضور در پست مهاجم نوک و هافبک هجومی را دارد، راست پاست اما با پای چپش  هم خوب عمل می کند و بسیار تکنیکی است. او می خواهد به رشد ادامه بدهد هر چند که خیلی سخت است که بتواند کاری مشابه پدرش را تکرار کند چرا که رونالدینیو یکی از تکنیکی ترین بازیکنان تاریخ فوتبال به شمار می رود.

4125