وکیل ستاره ناپولی: خودش رئالی است، من و پدرش بارسایی

وکیل ستاره ناپولی: خودش رئالی است، من و پدرش بارسایی

پایگاه خبری فوتبالی - خویچا کواراتسخلیا وینگر گرجستانی با ثبت 12 گل و 15 پاس گل در ناپولی در اولین فصل حضورش در ایتالیا عملکرد شگفت انگیزی داشته و نگاه باشگاه های بزرگ اروپا را به خود جلب کرده است.

به گزارش فوتبالی، درخشش این بال چپ 22 ساله باعث شده تا برخی او را با مارادونا مقایسه کنند و لقب "کوارادونا" را برایش انتخاب کنند. حالا ماموکا جوگلی وکیل این مهاجم در مورد آینده اش و پیشنهادهایی که دریافت کرده، صحبت کرد:" در ژانویه با مدیر ورزشی ناپولی صحبت کردم و به من گفت که عجله ای برای تمدید قراردادش وجود ندارد. ما هم عجله ای نداریم. خویچا در ناپولی خیلی خوشحال است و فعلا چیز دیگری نمی خواهد. اگر تصمیمی بگیریم، اول از همه به ناپولی خبر می دهیم. گفتگویی دوستانه را داشتیم و در مورد دیگر استعدادهای گرجستان نیز با هم صحبت کردیم. خویچا به جز ناپولی در هیچ تیم دیگری در ایتالیا بازی نخواهد کرد. با او در این باره صحبت کردم و خودش تایید کرد. البته نمی دانم تا 10-15 سال دیگر چه می شود چون پیشگو نیستم. اما در حال حاضر نمی خواهد در تیم دیگری در ایتالیا بازی کند. فکر نمی کنم که ناپولی شهر مافیا و مجرمان باشد. کمابیش به آن جا می روم و مشکلی وجود ندارد. از خودروی خویچا سرقت شده اما این اتفاق در انگلیس و اسپانیا رخ نمی دهد؟"

وی در مورد پیشنهادهای رئال مادرید و بارسلونا نیز صحبت کرد:"بدری پدر خویچا و من طرفدار بارسلونا هستیم اما کوارا عاشق مادرید است. بازیکنی است که در سطح حضور در هر تیمی در فوتبال دنیا است. اگر او را در پیراهن بارسا ببینم، خیلی خوشحال خواهم شد اما خودش رئالی است."

4125