ادامه حرکت شاگردان آرتتا به سمت قهرمانی با در هم کوبیدن اورتون

ادامه حرکت شاگردان آرتتا به سمت قهرمانی با در هم کوبیدن اورتون

پایگاه خبری فوتبالی - در یک بازی معوقه از هفته هفتم رقابت های لیگ برتر انگلیس، آرسنال و اورتون به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی که در ورزشگاه امارات برگزار می شد و آرسنال میزبان بود، توپچی های لندن موفق شدند با نتیجه چهار بر صفر به پیروزی برسند و هر سه امتیاز بازی را به دست بیاورند.

به گزارش فوتبالی، کاملا مشخص است که شاگردان آرتتا به طور جدی به دنبال قهرمانی در رقابت های لیگ برتر انگلیس هستند و از هیچ تلاشی برای رسیدن به هدف خود فروگذار نمی کنند. آرسنال با این پیروزی اکنون 60 امتیازی شده است و پنج امتیاز بیشتر از منچستر سیتی دارد و همچنان اختلاف خود را با شاگردان پپ گواردیولا حفظ کرده است.

گل های آرسنال را در این بازی بوکایو ساکا در دقیقه 40، گابریل مارتینلی در دقایق 45 و 80 و مارتین اودگارد در دقیقه 71 به ثمر رساندند.

اورتون در این فصل اصلا اوضاع خوبی نداشته است و اکنون در خطر سقوط به دسته پایین تر قرار دارد و باید دید که اوضاع برایش به چه شکل پیش می رود. اورتون اکنون با 21 امتیاز در رده هجدهم جای دارد و باید دید که تا آخر فصل می تواند خودش را نجات دهد یا این که در نهایت سقوط خواهد کرد.

تماشای خلاصه بازی آرسنال 4-0 اورتون

1470