لیورپول به دنبال انتقام از گرگ‌ها؟

لیورپول به دنبال انتقام از گرگ‌ها؟

پایگاه خبری فوتبالی - جوردن هندرسون کاپیتان لیورپول با اصرار می گوید که در بازی آن‌ها مقابل ولورهمپتون، اصلاً به فکر انتقام گرفتن نیستند. 

به گزارش فوتبالی، امشب از ساعت 23:30 تیم‌های لیورپول و ولورهمپتون، دیدار معوقه هفته هفتم را در استادیوم آنفیلد برگزار می کنند. جوردن هندرسون در مصاحبه قبل بازی گفت: "چند هفته پیش امتیازاتی را در ورزشگاه خانگی وولوز از دست دادیم و هرکاری بکنیم، آن امتیازات دیگر بازنخواهند گشت. همچنین نمی توانیم به عقب برگردیم و شرایط را عوض کنیم. آن نتیجه، همیشه 3-0 به سود ولورهمپتون خواهد بود. 

هندرسون در ادامه گفت: "چیزی که می توانیم تغییر بدهیم، عملکردمان است. آخرین چیزی که می خواهیم، تکرار دیدار گذشته است. در آن دیدار افتضاح کار کردیم."

"امشب به فکر انتقام نیستیم. همیشه فکر می کنم که استفاده از کلمه انتقام در فوتبال، یک اشتباه است. باید نشان دهیم که چه قابلیت‎‌هایی در زمین داریم."

"همیشه به جولن لوپتگی احترام گذاشتم. حالا می دانیم که چگونه باید مقابل او و بازیکنانش بازی کنیم. فصل سختی را پشت سر می گذرانیم و هیچ بهانه‌ای برای آن نداریم. اما هنوز دیر نشده، می توانیم ورق را برگردانیم و نتایج خوبی در ادامه راه کسب کنیم. می دانیم که مثل فصول گذشته، قدرتمند نیستیم."

4416