تداوم بی‌میلی علی دایی برای بازگشت به فوتبال

تداوم بی‌میلی علی دایی برای بازگشت به فوتبال

پایگاه خبری فوتبالی- آقای گل سابق جهان علاقه چندانی برای حضور دوباره در گودِ فوتبال ایران ندارد.

به گزارش فوتبالی، علی دایی که دوشنبه شب با حضور در مراسم بهترین‌های فیفا برنده جایزه بازی جوانمردانه را اعلام کرد، در گفت‌و‌گویی این تجربه به یادماندنی‌ را توصیف کرده است. بخشی از تازه‌ترین صحبت‎‌های دایی به احتمال بازگشتش به عرصه فوتبال و انتخاب سرمربی تیم ملی اختصاص دارد که نکات قابل توجهی در خود جای داده است.

آقای گل سابق فوتبال جهان که با تابناک گفت‌‌و‌گو می‌کرده، در پاسخ به اینکه آیا پس از حضور در مراسم بهترین‌های فیفا، میل بازگشت به فوتبال برایش زنده شد یا نه؟ گفته: "اصلا به این مسئله فکر نکردم. خودم را به خدا سپرده‌ام که هرزمان در تقدیرم قرار داد و صلاح دانست بهترین اتفاق برایم رخ دهد."  جوابی تکرار به سوالی که بار و بارها از دایی در دوران دوری‌اش از فوتبال با آن مواجه شده است.

دایی درباره وضعیت نیمکت تیم ملی فوتبال ایران هم گفته است:" از تیم‌ملی خبر ندارم که چه خواهد شد. مثل همیشه و مانند هر ایرانی برای تیم‌ملی کشورم بهترین‌ها را آرزو می‌کنم. انشاالله در خصوص انتخاب سرمربی آینده بهترین تصمیم گرفته شود و بهترین گزینه که بتواند به موفقیت تیم‌ملی کمک کند برای هدایت آن انتخاب شود."

آن طور که از حرف‌های دایی مشخص است، او به این زودی‌ها قصدی برای حضور دوباره در فوتبال ندارد و ظاهرا غیر از شرکت در مهم‌ترین مراسم‌های بین‌المللی، به نظر این روزها کار دیگری با فوتبال ندارد.

2509