غول‌کش لیگ بیست و دو از مرکز می‌آید

غول‌کش لیگ بیست و دو از مرکز می‌آید

 پایگاه خبری فوتبالی- آلومینیوم به سد محکم مدعیان این فصل تبدیل شده و به راحتی به تیمی امتیاز نمی‌دهد. 

 به گزارش فوتبالی،  شاگردان رحمتی دیروز در حالی سپاهان را در خانه متوقف کردند که پس از 6 پیروزی پیاپی در لیگ به اراک سفر کرده بود. آلومینیوم که فصل نستبا خوبی را می‌گذراند، هنوز برای کسب سهیمه آسیایی شانس خوبی دارد. نقطه تمایز اصلی آلومینیوم امسال نتایج فراتر از انتظار مقابل مدعیان است که لقب غول‌کش را به تن‌شان قواره کرده است. 

 آلومینیومی‌ها تا اینجای فصل 5 بار برابر سه مدعی بالای جدول لیگ یعنی سپاهان، پرسپولیس و استقلال به میدان رفته‌اند که تنها دیدار رفت مقابل شاگردان گل محمدی را به حریف واگذار کرده‌اند. 4 دیدار دیگر شاگردان رحمتی با مدعیان به تقسیم امتیازات منتهی شده و آلومینیوم سه امتیاز کامل را هفته‌ها است پیشکش هیچ از یک قدرت‌های سنتی لیگ نکرده‌اند. 

 آن‌ها رفت‌و‌برگشت سپاهان را متوقف کردند تا 4 امتیاز را از صدرنشین ربوده باشند و مدعی دوم قهرمانی یعنی پرسپولیس را از کورس عقب انداختند. تنها بازی باقی مانده آلومینیوم با سه تیم بالانشین جدول، بعد از تعطیلات نوروزی خواهد بود که باید در هفته بیست پنجم از ساپینتو و شاگردانش پذیرایی کنند. باید دید آیا استقلالی‌ها هم اسیر نمایش سفید و سبزهای اراکی می‌شوند یا ساپینتو برخلاف هم‌وطنش، از دبل تساوی برابر آلومینیوم فرار خواهد کرد؟ 

 

2509