درخواست نجومی بنفیکا برای مدافع مورد نظر رئال مادرید

درخواست نجومی بنفیکا برای مدافع مورد نظر رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - نشریه پرتغالی رکورد گزارش داده است که رئال مادرید استعدادیاب هایش را شنبه گذشته برای تماشای بازی ویزلا و بنفیکا به پرتغال فرستاده تا عملکرد آنتونیو سیلوا جدیدترین پدیده آکادمی بنفیکا و یکی از آینده دارترین مدافعان فوتبال اروپا را زیر نظر بگیرند.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید به دنبال جوان سازی خط دفاعی خود است. بازیکنانی نظیر آلابا، رودیگر و ناچو سن بالایی دارند و طبیعی است که رئال مادرید به دنبال خرید مدافعان آینده دار باشد. ناچو هنوز برای تمدید به توافق نرسیده و ممکن است که در تابستان بعدی جدا شود و احتمال جدایی فرلاند مندی نیز زیاد است که بدین ترتیب آلابا به سمت چپ خواهد رفت. به همین خاطر است که رئال مادرید شرایط مدافع میانی 19 ساله بنفیکا را زیر نظر گرفته است. رئال مادرید می داند که بنفیکا بازیکنانش را ارزان نمی فروشد و این مسئله را در زمان فروش انزو فرناندز به چلسی به خوبی نشان دادند. بنفیکا روی  سیلوا مبلغ 100 میلیون یورو قیمت گذاشته است.

البته آنتونیو سیلوا تنها گزینه رئال مادرید نیست چرا که مودریچ از مدیران رئال خواسته تا شرایط هموطنش یوشکو گواردیول مدافع 21 ساله لایپزیش را زیر نظر بگیرند. گواردیول با 187 سانتی متر مدافعی تنومند است که البته سرعت بالایی هم دارد و خیلی ها او را با سرجیو راموس مقایسه می کنند.

4125