واکنش مورینیو به سومین کارت قرمز فصلش

واکنش مورینیو به سومین کارت قرمز فصلش

پایگاه خبری فوتبالی - رم در ادامه مسابقات سری آ مقابل کرمونزه با نتیجه دو بر یک شکست خورد. 

به گزارش فوتبالی، ژوزه مورینیو مربی پرتغالی در این بازی برای سومین بار در این فصل اخراج شد و بدین ترتیب مجبور است که بازی رم و یوونتوس که یکشنبه شب برگزار می شود را از روی سکوها تماشا کند. درگیری لفظی مورینیو با مارکو سرا داور چهار بازی باعث شد تا از زمین خارج شود.

بعد از آن که مربی پرتغالی کارت قرمز دریافت کرد، سرا به تمسخر او پرداخت. داور ایتالیایی با اشاره به هواداران کرمونزه رو به مورینیو کرد و گفت:" همه دارند تو را مسخره می کنند. برو خانه، برو خانه!"

مورینیو در پایان بازی گفت که در مورد صحنه اخراجش به دنبال مشاوره حقوقی خواهد بود چرا که اعتقاد دارد که داور چهارم با رفتارش او را تحریک کرده است. مورینیو با دو جلسه محرومیت و ده هزار یورو جریمه مواجه شد. رم با این شکست در رده پنجم جدول قرار گرفت و خطر عدم کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده را به طور جدی حس می کند.

مورینیو می گوید که دلیل خشم او در این بازی، رفتار داور چهارم بوده است. ژوزه شب گذشته برای سومین بار در این فصل در لیگ ایتالیا کارت قرمز دریافت کرد. وی بیان کرد:" من دیوانه نیستم. دلیل واکنش من به خاطر اتفاقاتی بود که رخ داد. حالا باید این شرایط را از منظر حقوقی بررسی کنم. داور به من کارت قرمز داد چون داور چهارم این را به او گفته بود اما داور چهارم صداقت ندارد و باید بگوید که خودش به من چه گفته و با من چه رفتاری داشته و چگونه من را تحریک کرده است."

رم با 44 امتیاز در رتبه پنجم جدول قرار دارد و یک امتیاز از لاتزیو کمتر دارد.

4125