عکس؛ خوشحالی کردن رختکن منچستریونایتد از جایزه کاسمیرو

عکس؛ خوشحالی کردن رختکن منچستریونایتد از جایزه کاسمیرو

پایگاه خبری فوتبالی - روزگار برای منچستریونایتد بر وفق مراد است و به نظر می رسد که هواداران این تیم پس از سالها قرار است که رنگ خوشبختی را ببینند.

به گزارش فوتبالی، منچستریونایتد با غلبه بر نیوکاسل فاتح جام اتحادیه شد تا اولین جام خود را در شش سال اخیر کسب کند. از سویی دوشنبه شب کاسمیرو هافبک برزیلی این تیم نیز در مراسم بهترین های فیفا مورد تجلیل قرار گرفت و در تیم برتر سال فیفا قرار گرفت.

به نظر می رسد که منچستریونایتد خیلی شانس اورد که کاسمیرو را در تابستان گذشته به خدمت گرفت. در زمانی که آنها 13+72 میلیون یورو برای خرید کاسمیرو پرداختند، برخی اعتقاد داشتند که چنین هزینه ای برای یک هافبک 30 ساله اشتباهی بزرگ است اما کاسمیرو نشان داد که همچنان چیزهای زیادی برای ارائه دارد و به نظر می رسد که سالهای زیادی در اوج خواهد بود.

کاسمیرو تنها نماینده منچستریونایتد در مراسم بهترین های فیفا بود که در تیم برتر سال نیز قرار گرفت. این بازیکن در بازگشت از پاریس در کنار هم تیمی هایش در یونایتد با جایزه اش عکس گرفت تا نشان بدهد که این موفقیت را مدیون هم تیمی هایش است. اگر یونایتد با روند کنونی خود پیش برود، بعید نیست که در سالهای آتی آنها برای جوایز فردی همچنان شانس بالایی  داشته باشند.

4125