صدرنشینی سپاهان، مدیون روزهای خوب نیازمند (ویدیو)

صدرنشینی سپاهان، مدیون روزهای خوب نیازمند (ویدیو)

پایگاه خبری فوتبالی- پیام نیازمند با سیوهای استثنایی‌اش در دیدارهای اخیر سپاهان، مسیر رسیدن به صدر و ماندن در این جایگاه را برای مورایس و شاگردان هموار کرده است.

به گزارش فوتبالی، قهرمانان فصل‌های اخیر لیگ برتر ثابت کرده‌اند که گل نخوردن؛ فاکتور اصلی برای موفقیت در فوتبال ایران است. در این بین نمی‌شود از اهمیت داشتن دروازبانی مطمئن گذشت که می‌تواند جور یک دفاع متوسط را کشیده و خیال همبازیانش را بابت دروازه راحت کند. کاری که این‌روزها هم علیرضا بیرانوند به خوبی آن را انجام می‌دهد هم پیام نیازمند که طرفداران سپاهان به سیوهای خاص او در هر بازی عادت کرده‌اند. 

نیازمند در بازی دیروز مقابل آلومینیوم هر چند که گل بدی از زاویه بسته خورد اما با چند سیو خیره‌کننده از تک امتیاز شاگردان مورایس در اراک محافظت کرد. اوج درخشش پیام نیمه اول بود که دو تک به تک را از هانسل زاپاتای زهردار گرفت. او البته بارها ثابت کرده در موقعیت‌های تک به تک با مهاجمین چقدر تخصص دارد و هفته‌های قبل با اجرای استادانه این شگرد مخصوص به خودش، مهاجمان استقلال و گل گهر را ناکام گذاشت.

آلومینیوم اراک</a>

گلر ملی‌پوش سپاهانی‌ها با مقاومت استثنایی در اهواز، نهمین کلین‌شیت خود را مقابل فولاد به ثبت رساند اما دو هفته اخیر نتوانسته آمار بسته نگه داشتن دروازه‌اش را دو رقمی کند. 

نیازمند که رقیب بیرو در تیم ملی هم هست، حالا در لیگ هم رقابت بسیار حساسی او با او دارد و درخشش یا لغزش هر یک از این دو گلر می‌تواند به معنای جابه‌جایی جام قهرمانی میان اصفهان و تهران باشد. علیرضا بیرانوند همین هفته با گرفتن پنالتی نفت مسجدی‌ها، جلوی شوک زودهنگام شاگردان عنایتی را گرفت تا امروز پرسپولیس به یک قدمی سپاهان برسد.

2509