اظهارنظر جالب دروازه‌بان پرحاشیه آرژانتینی درباره فرانسه

اظهارنظر جالب دروازه‌بان پرحاشیه آرژانتینی درباره فرانسه

پایگاه خبری فوتبالی - امیلیانو مارتینز گلر آرژانتینی استون ویلا سعی کرد تا رابطه بسیار بدش با فرانسه و مردم این کشور را ترمیم کند. 

به گزارش فوتبالی، 2 ماه قبل تیم‌های فرانسه و آرژانتین فینال جام جهانی 2022 قطر را در ورزشگاه لوسیل برگزار کردند. در ابتدا آلبی سلسته با درخشش آنخل دی ماریا با دو گل پیش افتاد، اما تنها در 3 دقیقه، فرانسه با گلزنی کیلیان امباپه دو گل زد تا بازی به وقت‌های اضافی برود. در وقت‌های اضافی لیونل مسی دوباره برای آرژانتین گلزنی کرد، اما دوباره امباپه اجازه نداد تا شادی آرژانتینی ها تکمیل شود و با گلزنی‌اش از روی نقطه پنالتی، بازی را به ضربات پنالتی کشاند، اما در نهایت آرژانتین با درخشش مارتینز در ضربات پنالتی پیروز شد تا مسی برای اولین بار جام قهرمانی را بالای سر ببرد. 

به نقل از سایت گل، اما حواشی فینال فقط مربوط به مسابقه نمی شد. بلکه بعد از بازی، برخی از بازیکنان آرژانتین همچون امیلیانو مارتینز به مسخره کردن امباپه و بازیکنان فرانسه پرداختند. این رفتار مارتینز مورد انتقاد رسانه‌ها و مردم قرار گرفت و حالا گلر آرژانتینی به شبکه فرانسوی TMC گفت: "این فقط یک بازی فوتبال بود. صادقانه بگویم، من عاشق فرانسه هستم. برای تعطیلات دوست دارم به این کشور بیایم. من فرانسه را دوست دارم و در استون ویلا نیز با دو بازیکن فرانسوی، اتاق مشترک داریم."

4416