فوتبالیست بازنشسته 32 ساله اسپانیایی توسط قطار زیر گرفته شد و جان باخت

فوتبالیست بازنشسته 32 ساله اسپانیایی توسط قطار زیر گرفته شد و جان باخت

پایگاه خبری فوتبالی - پلایو نووو بازیکن 32 ساله سابق آلباسته و اوویدو شب گذشته به علت زیر گرفته شدن توسط قطار در مسیر اوویدو به سیرو جان باخت.

به گزارش فوتبالی، تحقیقات در مورد دلیل این اتفاق که ساعت هشت شب به وقت اسپانیا رخ داده، در حال انجام است. در حقیقت این فرد در مسیر قطار قرار داشته و به همین خاطر جان خود را از دست داده است. پلایو در زمان حضورش در رئال اوویدو به شدت در میان هواداران این تیم محبوب بود. وی تجربه حضور در الچه، کوردوبا، لوگو، آلباسته و کلوژ رومانی را هم داشته است. 

پنج سال پیش و در زمانی که پلایو در آلباسته توپ می زد، به خاطر یک اتفاق عجیب خبرساز شده بود. در آن زمان پلایو پیش از بازی تیمش و هوئسکا از طبقه سوم هتل سقوط کرد و دچار چندین شکستگی شدید  شدکه بلافاصله به بیمارستان منتقل شد. وی بعد از آن اتفاق مجبور به بازنشستگی از فوتبال شد چرا که باید از روی ویلچر به زندگی ادامه می داد. وی پس از دو ماه حضور در بیمارستان و درمانی طولانی مدت، به سراغ تنیس با ویلچر رفت که در این ورزش در رتبه دوازدهم رنکینگ قرار داشت. وی به حدی به این ورزش قرار داشت که به یکی از مدیران فدراسیون تنیس با ویلچر در آستوریاس تبدیل شد.

4125