یوونتوس و فتح دربی تورین در یک بازی پر گل

یوونتوس و فتح دربی تورین در یک بازی پر گل

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته بیست و چهارم از رقابت های سری آ ایتالیا، یوونتوس و تورینو در ورزشگاه آلیانس به مصاف هم رفتند و در این بازی که یووه میزبان بود، موفق شد با نتیجه چهار بر دو به پیروزی برسد و هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی، یوونتوس پس از این که با کسر 15 امتیاز به خاطر تخلفات مالی روبرو شد، دیگر شرایطش برای کسب سهمیه اروپایی بسیار دشوار شد به طوری که اکنون شاگردان آلگری تلاش می کنند تا با قهرمانی در رقابت های لیگ اروپا بتوانند سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را برای فصل بعد به دست بیاورند. البته این به آن معنا نیست که یوونتوس به طور کامل قید سری آ را زده است و در این بازی ها هیچ تلاشی نمی کند چرا که می بینیم اکنون در شهر آورد تورین، یوونتوس موفق شد با نتیجه چهار بر دو، تورینو را شکست دهد.

گل های یوونتوس را در این بازی خوان کوادرادو در دقیقه 16، دانیلو در دقیقه 45، گلیسون بریمر در دقیقه 71 و آدرین رابیو در دقیقه 80 به ثمر رساندند. گل های تورینو را هم در این بازی یان کارامو در دقیقه 2 و آنتونیو سانابریا در دقیقه 43 به ثمر رساندند. در واقع یوونتوس در این بازی خیلی زود گل خورد اما در ادامه کار توانست به بازی برگردد و نتیجه را جبران کند.

تماشای خلاصه بازی یوونتوس 4 - 2 تورینو

1470