عکس؛ لحظه تبریک امباپه به مسی برای جایزه بهترین بازیکن جهان

عکس؛ لحظه تبریک امباپه به مسی برای جایزه بهترین بازیکن جهان

پایگاه خبری فوتبالی - کیلیان امباپه، لیونل مسی و کریم بنزما سه نامزد نهایی جایزه بهترین بازیکن سال جهان توسط فیفا برای سال 2022 میلادی بودند که در نهایت لیونل مسی برنده این جایزه شد و برای هفتمین بار این جایزه را به دست آورد.

به گزارش فوتبالی، کریم بنزما در این مراسم حضور نداشت اما کیلیان امباپه و لئو مسی در این مراسم حاضر بودند و در کنار هم نشسته بودند. لحظه ای که نام لیونل مسی به عنوان بهترین بازیکن سال 2022 میلادی خوانده شد، کیلیان امباپه به او تبریک گفت و دست لیونل مسی را فشرد. امباپه بعد از مراسم هم در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام به لیونل مسی تبریک گفت و برای او نوشت:" تبریک بزرگ به لئو مسی؛ تو بهترین هستی "

کیلیان امباپه و لیونل مسی در فینال رقابت های جام جهانی 2022 قطر یک نبرد تمام عیار با هم داشتند و در نهایت لیونل مسی به همراه تیم ملی آرژانتین قهرمان شد و جام را بالای سر برد. امباپه و مسی در پاری سن ژرمن هم‌تیمی هستند و به نظر می رسد که کیلیان امباپه ارتباط خوبی با لئو مسی دارد و ناراحتی امباپه به خاطر قهرمان نشدن در جام جهانی 2022 قطر، تاثیری روی رابطه این دو با هم نداشته است.

1471