اولین پیام پدیده 16 ساله پس از انتقال به منچستریونایتد

اولین پیام پدیده 16 ساله پس از انتقال به منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - گابریله بیانچری خرید جدید منچستریونایتد اولین پیامش را پس از نهایی شدن انتقالش از کاردیف در مورد تیم جدیدش منتشر کرد.

به گزارش فوتبالی، ستاره 16 ساله ولزی از کاردیف راهی منچستریونایتد شد. این بازیکن فعلا به رده های پایه شیاطین سرخ ملحق می شود و در سن 17 سالگی قرارداد حرفه ای امضا خواهد کرد. این مهاجم در ابتدا قرار است که به تیم زیر 18 سال منچستریونایتد ملحق شود و البته می تواند در تمرینات تیم بزرگسالان شیاطین سرخ حضور پیدا کند. گروه "یونیک اسپورتز" که وکالت بیانچری را در اختیار دارند، روز دوشنبه با نهایی شدن انتقال نوشتند:"بیانچری سرخپوش شد. خوشحالیم که موکل ما از کاردیف به منچستریونایتد ملحق شد. برایت آرزوی بهترین اتفاقات را داریم، گیب."

بیانچری نیز توییتی در مورد انتقالش منتشر کرد. او تصویری از خودش با پیراهن یونایتد در توییتر منتشر کرد و نوشت:"من سرخ هستم." و در پیام دیگری هم در اینستاگرام نوشت:"برای فصل بعدی زندگی ام آماده هستم. به پیش منچستریونایتد." از همه مربیانم تشکر می کنم که به من کمک کردند تا به بازیکن و انسانی که در حال حاضر هستم، تبدیل شوم. تا همیشه از این فرصتی که باشگاه در اختیارم قرار داد، ممنون هستم."

بیانچری می تواند در همه پست های هجومی بازی کند و به نظر می رسد که انگیزه بالایی برای سالهای پیش رو دارد. وی در دسامبر اولین بازی خود را در تیم زیر 21 سال کاردیف داشت که در تیم زیر 16 سال در یازده بازی هفده گل  زده بود.

4125