اظهارنظر جالب کاسمیرو: طوری به دنبال توپ می‌روم که انگار غذاست

اظهارنظر جالب کاسمیرو: طوری به دنبال توپ می‌روم که انگار غذاست

پایگاه خبری فوتبالی - کاسمیرو ستاره برزیلی منچستریونایتد در اظهارنظری جالب اذعان کرد که طوری توپ را دنبال می کند که انگار ظرف غذاست. 

به گزارش فوتبالی، کاسمیرو بدون شک یکی از تاثیرگذارترین مهره‌های منچستریونایتد در فصل جدید بوده است. او در اولین فصل حضورش، توانست به قهرمانی جام اتحادیه انگلستان برسد و به شش سال ناکامی شیاطین سرخ در کسب جام پایان بدهد. کاسمیرو در فینال جام اتحادیه گل اول تیمش را به ثمر رساند و حالا اذعان دارد که می خواهد به جام‌های بیشتری با یونایتد برسد. 

به نقل از سایت گل، کاسمیرو به TNT Brazil گفت: "مردمی که مرا می‌شناسند، می دانند که من طوری به دنبال توپ می روم که انگار ظرف غذاست. این کاراکتر من است. این رفتار همیشه در من است و فقط در فینال و بازی‌های مهم نیست. من به هرتوپی حمله ور می شوم، طوری که انگار آخرین فرصتم برای گرفتن آن است. من باشگاه بزرگی را ترک کردم و به انگلستان آمدم و مردم تعجب کردند. لحظاتی مثل قهرمانی، جواب مردم است. همه می دانیم که این شروع ماجراست، اما به این معنا نیست که نمی توانیم خوشحال باشیم. حالا یک جام دیگر به کارنامه‌ام اضافه شد و من همیشه از جام‌ها و عناوین استقبال می کنم."

4416