ناکامی جدید فوتبال مصر در رده جوانان

ناکامی جدید فوتبال مصر در رده جوانان

پایگاه خبری فوتبالی- تیم ملی فوتبال جوانان مصر درحالیکه از امتیاز میزبانی استفاده می کرد، در مسابقات قهرمانی آفریقا ناکام شد.

به گزارش فوتبالی و به نوشته روزنامه "الاهرام"  چاپ مصر،  شکست ۴ بر صفر برابر سنگال در آخرین بازی مرحله گروهی، حذف مصر از مرحله گروهی مسابقات قهرمانی آفریقا را قطعی کرد.

تیم جوانان مصر در این دوره از رقابت های جوانان آفریقا با هدایت "محمود جابر" با نمایشی ضعیف، در اولین بازی برابر موزامبیک با تساوی بدون گل متوقف شد و سپس با دو شکست یک بر صفر برابر نیجریه و ۴ بر صفر مقابل سنگال، بدون حتی یک گل زده از دور مسابقات حذف شد.

تیم ملی فوتبال جوانان مصر طی ۱٠ سال اخیر ناکامی های متعددی را متحمل شده است که برای آینده فوتبال این کشور نگران کننده است.

از زمان چهارمین قهرمانی در مسابقات قهرمانی آفریقا در سال ۲۰۱۳، تیم ملی مصر تا امروز نتوانسته در این رده سنی به موفقیتی برسد.

تیم جوانان این کشور سال ۲۰۱۵ حتی نتوانست به مرحله نهایی مسابقات قهرمانی آفریقا راه یابد و دو سال بعد از آن هم علیرغم حضور در مرحله نهایی،  در دور گروهی حذف شد.

تیم جوانان مصر سال های ۲۰۱۹ و ۲۰۲۱ هم نتوانست به مرحله نهایی صعود کند و در دوره جاری هم که ۳ تیم برتر به جام جهانی جوانان صعود می کنند، حتی به عنوان میزبان هم به توفیقی دست نیافت.

در کنار ناکامی اخیر تیم ملی جوانان مصر،  عدم راهیابی تیم ملی فوتبال مصر به جام جهانی ۲۰۲۲ هم دوره ناموفق فوتبال مصر را تکمیل کرده است.

۱۹۷۹